אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תרופות סבתא - מזקן ועד טף

תרופות סבתא מרקחות ביתיות שאנשים החלו לרקוח בבית לפני עשרות שנים. בעוד העולם המודרני כיום משתדל לקבל את הרפואה המשלימה שהגיע אלינו מהמזרח היו כאלו אנשים רבים שקיבלו על עצמם מתכונים עתיקים שעברו במשך שנים רבות אשר במינון הרצוי מסייעים להתגבר על כאבים נפוצות ותחלואים שונים. תרופות סבתא מתבססות על רכיבים נטורליים בלבד מעולם הצומח ומשתמשת בתכונות הייחודיות של הצמחים בשביל להתגבר על מכאובים אלו או אחרים כמו כאבי שיניים, בעיות עור, שיעול, עצירות, נשירת שיער ואחרות. העניין הוא לאפשר לגוף להתנגד לזיהומים, חיידקים ופרובלמות אחרות ע"י תרופות טבעיות ללא תופעות לוואי או לחילופין סכנת התמכרות על ידי שימוש בתרופות מהונדסות שאין לדעת מה תהיה השפעתן לזמן הארוך.

דוגמא נפצה עד מאוד של תרופות סבתא לשיעול וצינון זו בוודאי מרק העוף של אמא, אי אפשר למצוא ילד בישראל שאמו לא הכינה מרק עוף סמיך בזמן ש חלה בשפעת או היה מצונן. דוגמא נוספת היא תה לימון לגרון הכואב. מדוע כדי לעשות שימוש בתרופות סבתא בעשור האחרון אנשים אנשים רבים בארץ ובעולם מגלים מודעות גדולה יותר לבריאות מן הטבע. יותר אנשים מנסים לסגל להם אורח חיים בריא יותר דרך השגחה על תזונה טבעית והפחתת הצריכה של אוכל עם השפעות שליליות כגון מזון מעובד, ממתיקים מלאכותיים ומזונות עתירי קלוריות. כל מה שידענו לפני עשרים שנים הופך לפחות רלוונטי בכל המדובר בתזונה, בריאות וכושר.

טחורים היו בעיה קשה מאז ומתמיד, כיום יש דרכים להתגבר עליהן עם תרופות סבתא לטיפול בטחורים שעוזרות להפיג את הכאב.

כך גם בכל המדובר בתרופות סבתא המכילות מחומרים נטורליים בעלי סגולות תרופתיות ובריאותיות ידועות. אנחנו מכנים אותם "תרופות סבתא" בגלל שאלו נחשבו כאחרים, אולם מה שהסבתות יודעת כבר עשרות שנים הופך אט, אט לנחלת ההמונים. כיום ניתן לראות תרופות המשתייכות לעולם הרפואה האלטרנטיבית בתחומים כגון ארומתרפיה ורפואה סינית העושים שימוש בדיוק באותם הצמחים.

חלק מהתרופות הן תרופות סבתא עתיקות שקיבלו שם רפואי ובקבוק מיוחד בשביל לאפשר לקליינט לתת אמון בגישה הטוענת שלצמחים הטבעיים קיים פיתרון לתחלואים ומכאובים אנשים רבים, כמו זה שהורגלנו והתרגלו ליטול משככי כאבים שהומצאו במעבדות פשוט מכיוון ש לא ידענו דבר אחר.

לדוגמה תרופות סבתא לכאב גרון, תרופות סבתא שהורינו קיבלנו על מנת לגבור על הבעיה הם כמעט זהות לחלק מהכדורים שנמכרות בבתי המרקחת (דומות מבחינת החומרים הפעילים הבאים להילחם בבעיה).


אודות מחבר המאמר

Healthsite מרכז עבורכם מידע עיוני על תרופות סבתא מארצות שונות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.