אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כולם רוצים ללמוד אנגלית

כולם רוצים ללמוד אנגלית, וזה לא מפתיע, עם יותר משליש מאוכלוסית העולם אשר דוברת את השפה ומרבית התקשורת הכתובה והמשודרת המתנהלת בשפה האנגלית. לא משנה אם אתם תלמידים בבית הספר המעוניינים בקורסי לימוד אנגלית לבגרות כדי להתקבל בקלות למוסדות להשכלה גבוהה או כאלה שמעדיפים שיטות לימוד אנגלית אלטרנטיביות, מבחר בתי הספר ותכניות הלימוד הקיימים כיום בישראל יכולים לספק לכם את הפתרון המושלם.

בישראל פועלים עשרות בתי ספר פרטיים ללימוד השפה האנגלית המציעים עשרות קורסי לימוד אנגלית ברמות שונות המותאמות לצרכיו של כל תלמיד. אורכו של קורס אנגלית ממוצע הוא כ-40 שעות, הנפרשות על פני חצי שנה לערך, אך ניתן למצוא גם קורסים שנתיים בהיקף של 120 שעות ויותר.

לאלו אשר אף פעם לא הסתדרו עם שיעורי האנגלית בבית הספר, למבוגרים שלא זכו מעולם ללמוד אנגלית ולילדים אשר עדיין עושים את צעדיהם הראשונים בשפה קיימות מגוון תכניות לימוד אנגלית בסיסית. תכניות אלה מיועדות להיכרות עם השפה ולפיתוח השליטה הבסיסית של התלמידים באנגלית, כאשר המטרה היא להקל בלימודי המשך או לספק את הבסיס ללימוד השפה - האותיות, העשרת אוצר מילים, חוקי הדקדוק השונים, הבנת הנקרא והבנת הנשמע.

רבים בוחרים להירשם לקורס לימוד אנגלית מדוברת, במטרה להשתפשף בהתבטאות בעל פה. תכניות אלה עשויות להתאים למי שמעוניין בהתנסות אינטואיטיבית באנגלית, מבלי להתעסק בכתיבה וקריאה מתסכלות, או לאלו השולטים בשפה אך אינם חשים בטחון בזמן שיחה או התבטאות בפומבי.

תכניות למבוגרים כוללות את כל סוגי הקורסים, החל בקורסים למתחילים וכלה בקורסי מתקדמים וקורסים לאקדמאים, אך התכניות השלטת היא זו שמטרתה לימוד אנגלית עסקית. אנגלית עסקית מתמקדת בהתמקצעות באוצר מילים מקצועי, קריאה וכתיבה למטרות עסקיות, כישורי שיחה מקצועיים והיכרות עם תחום העסקים כפי שהוא משתקף בשפה אחרת.


אודות מחבר המאמר

מתעניינים בלימוד אנגלית? לפרטים נוספים: http://www.learnen.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.