אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גנרטור או מדחס

גנרטור וגם מדחס כבר מזמן נמצאים בשימוש ביתי. בעבר רק מפעלי תעשייה ובתי עסק גדולים רכשו גנרטורים או מדחסים, אך בשנים האחרונות גם נמצאים בשימוש יום יומי בבתים פרטיים רבים.

על השימושים השונים של הגנרטור והמדחס

אמברגו הנפט שמטילות מדינות אירופה וארה"ב על אירן והמחסור המסתמן בגז  מחייבים כל מי שצריך אספקת אנרגיה זמינה ללא תלות באחרים לרכוש גנרטור.  גנרטור זו הדרך היחידה, הזולה והאמינה לייצר חשמל באופן פרטי, זמין וזול.

- חיסכון בחשמל - רק באמצעות גנרטור נצליח לחסוך חשמל ולהילחם במחירי החשמל העולים מיום ליום. אנשים פרטיים וגם בעלי עסקים מנסים לחסוך כספים ולצמצם בעלויות. קניית גנרטור היא אחת הדרכים היעילות לחיסכון בהוצאות. 

- אספקת חשמל בשעת חירום - בעת האחרונה אנו שומעים לא אחת כי חברת החשמל מודיעה שבשל ביקושים רבים ואי יכולת לעמוד בעודפי הביקוש היא נוקטת מדיניות של ניתוקי חשמל יזומים. גם בעת מלחמה או בכל אסון, אתם עלולים להתנתק מזרם החשמל, ולא תמיד לתקופות קצרות. קניית גנרטור תמנע מכם את התלות בחברת החשמל ותספק לכם חשמל גם במצבי חירום וגם בימים שבהם קיים עודף ביקוש.

- מחיר אטרקטיבי - התחרות בין החברות המשווקת גנרטור היא גדולה ומובילה להורדת מחירים. רוצים גנרטור? זה הזמן לערוך סקר שווקים ולהזמין גנרטור המתאים לצרכים שלכם. בנוסף, יש מדחסים בגדלים שונים ובמחירים שונים. קניית מדחס לא חייבת להיות הוצאה כספית גדולה, לעתים מדחס קטן וזול, יחסית, יעשה היטב את העבודה

- בעזרת לחץ האוויר הרב שיש למדחס תוכלו בקלות לנפח בריכה, מזרוני גומי, טרמפולינות ועוד. חיבור מדחס לאקדח צבע יאפשר לכם לצבוע שטחים גדולים במהירות ובמקצועיות. מדחס אוויר יעזור לכם לנקות אבק שהצטבר זמן רב וקשה לנקות אותו רק באמצעות מטלית לחה. ניקוי אבק באמצעות מדחס זוהי פעולה קלה ומהירה. 

 

 


אודות מחבר המאמר

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר שלנו www.leviron.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.