אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מדחס- איך נדע לקנות נכון?

מדחס, קומפרסור - איך נדע לקנות נכון? 

מדחס, או בשמו הנוסף קומפרסור, זהו מכשיר עבודה פופולארי הנמצא בשימוש בבתים, במשרדים, במפעלים ובבתי עסק רבים. מדחס מאפשר לנו לעשות את העבודה בצורה נקייה, יעילה, מסודרת ובטוחה. יש הרבה סוגים של קומפרסור, לכן לפני שקונים מדחס יש לערוך סקר שווקים ולבדוק איזה מדחס מתאים לצרכים שלכם.

 קומפרסור – על השימושים השונים 

קומפרסור משמש לניפוח אביזרים שונים כמו כדורגל, מזרונים, בלונים, בריכת שחייה ביתית ועוד. 

קומפרסור משמש לניקוי אבק. באמצעות לחץ האוויר שמייצר המדחס אפשר לנקות בקלות שכבות אבק שהצטברו במשך זמן רב. 

כלי עבודה רבים פועלים על לחץ אוויר שמייצר כל קומפרסור. לדוגמה, מברגות, מקדחות, אקדחי סיכה ועוד. 

צביעה - באמצעות חיבור כל מדחס לאקדח צביעה אפשר לצבוע במהירות ובקלות שטחים גדולים ולחסוך שעות רבות של עבודה מתישה. 

 איך לבחור מדחס מתאים?

יש להתאים את סוג המדחס לסוג העבודה. ההבדלים במחיר בין מדחס למדחס עלולים להגיע לאלפי שקלים. לא לכל עבודה צריך לקנות מדחס יקר. לפני שקונים מדחס חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע. 

חשוב לקנות קומפרסור המיוצר מחומרי גלם איכותיים. התחרות הרבה בין המפעלים והתפתחות הייצור בסין הציפה את השווקים במספר גדול של מדחסים המיוצרים מחומרי גלם זולים. מדחס המיוצר מחומרי גלם זולים עלול להתקלקל מהר. חשוב לקנות קומפרסור מבית טוב, מחברה אמינה המייצרת מדחסים מחומרי גלם איכותיים כדי ליהנות מהם זמן רב. 

קומפרסור המתאים לתנאי העבודה בישראל - בשל האקלים החם בישראל, קומפרסורים רבים אינם מתאימים לעבוד בטמפרטורת הסביבה, במיוחד בחודשי הקיץ החמים. חשוב להקפיד על קניית קומפרסור המצויד ברדיאטור גדול ובמערכת קירור המתאימה לאקלים הישראלי. 

לפי השירות - כדאי לקנות קומפרסור מחברה המעניקה אחריות ושירות לקוחות  אדיב ומהיר. יש לוודא בעת קניית מדחס כי החברה תוכל לספק חומרי חילוף מקוריים בעת תקלה. 

לפי התקציב- פער  המחירים בין קומפרסור לקומפרסור עלול להגיע לאלפי שקלים. חשוב לבחור קומפרסור המתאים לתקציב, אך לא במחיר של ויתור על האיכות. 

לפי משך העבודה ולפי הרעש -  מדחס הוא כלי המייצר רעש בזמן העבודה, חשוב לוודא מהי עוצמת הרעש הבסיסית שאנו מסוגלים לעמוד בה וכמה שעות מסוגל כל מדחס לעבוד ללא הפסקה. 

 


אודות מחבר המאמר

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר שלנו www.leviron.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.