אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ציוד למוסכים

 

ציוד למוסכים – ציוד לעובדים וציוד ללקוחות 

ציוד למוסכים הוא מושג הכולל את חלקי החילוף שמוכר המוסך ללקוחותיו ואת הכלים שבהם משתמשים העובדים כדי לבצע את הטיפולים הנדרשים. כאשר קונים ציוד למוסכים חשוב לקנות ציוד איכותי מבית טוב. השוק רווי בחברות המשווקות ציוד למוסכים, חשוב לקנות מחברה אמינה המשווקת מוצרים איכותיים ומעניקה אחריות ושירות אדיב ומהיר בעת הצורך. 

ציוד למוסכים – כמה דברים שכדאי לדעת 

אחד הגורמים להצלחתו של כל מוסך הוא הימצאותו של ציוד למוסכים תקין ואיכותי. יש לבחור בקפידה את המכשירים המשמשים את עובדי המוסך בעת ביצוע התיקונים, וכמובן יש לבחור היטב ציוד למוסכים הנועד עבור הלקוחות.

 ציוד למוסכים חייב להיות איכותי ועשוי מחומרי גלם משובחים. על אף הפיתוי לקניית ציוד למוסכים זול, חשוב להשקיע בציוד איכותי. חשוב לדעת כי איכות המוצר היא שם נרדף למוסך. כאשר קונים לדוגמה, ראשי מנוע חדשים, משאבות הגה, גירים רגילים ואוטומטיים חשוב לקנות מוצרים אמינים שישמשו את הלקוחות למשך זמן רב. 

ציוד למוסכים חייב לכלול גם כלי מיגון לעובדים. העבודה במוסך לעתים עלולה להיות מסוכנת ועל בעל המוסך לדאוג לביטחון עובדיו. כלי מיגון הם פריטים המיועדים להגן על גוף העובד או על מערכת הנשימה. ציוד למוסך כולל חומרים כימיים מסוכנים וחובה על המעביד להגן על העובדים.  

 ציוד למוסכים – אי אפשר בלי עגלת משטחים

עגלת משטחים היא פריט חשוב עד מאוד בכל ציוד למוסכים. עגלת משטחים מסייעת להעברת מטענים כבדים במוסך ובכל בית עסק. עגלת משטחים מאפשרת לעובדים לנוע בקלות, להניע ציוד למוסכים כבד וחוסכת זמן ואנרגיות רבות של העובדים. 

יש סוגים שונים של עגלת משטחים. יש עגלת משטחים ידנית, יש עגלת משטחים  הידראולית ויש גם עגלת משטחים חשמלית ועוד. 

 כאשר קונים עגלת משטחים במסגרת קניית ציוד למוסכים, יש לבחור עגלת משטחים המתאימה לאופי העבודה. עגלת משטחים מאופיינת בכוח ההרמה שלה ובמשקל של הציוד שאותו היא מסוגלת להרים ולשנע. כאשר קונים עגלת משטחים המיועדת לשינוע ציוד למוסכים בעל משקל  קל, יש להתאים את סוג העגלה למשקל קל ולהיפך.

 


אודות מחבר המאמר

לפרטים נוספים אנא צרו עמנו קשר באתר שלנו. www.leviron.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.