אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צלמי אירועים

כל מי שאי פעם חגג או ארגן אירוע גדול כמו חתונה או בר מצווה וודאי יוכל לענות על השאלה הבאה גם בעינים עצומות: מיהו נותן השירותים החשוב ביותר בתחום האירועים? התשובה - הצלם, כמובן!

למה? כי גם הקייטרינג, גם המוזיקה, גם העיצוב ואפילו המקום שבו מתקיים האירוע הם כולם ארעיים, לזמן האירוע עצמו, בעוד שכל תוצרי שירותיהם של צלמי אירועים יישארו עמנו עד לשארית חיינו בדמות אלבום חתונה מהודר וסרט חתונה ערוך.

האדם תופס את הזמן כרצף של רגעים הבאים אחד אחרי השני, חלקם חשובים יותר וחלקם פחות. באירוע מיוחד כל אחד מן הרגעים הללו עשוי להיות בעל משמעות, וכמה שלא נרצה אף אחד מהם לא יחזור על עצמו. האנשים היקרים שעל כתפיהם הוטלה המשימה החשובה של תפיסת ותיעוד הרגעים הללו בעוד הם מתרחשים הם צוותי צילום ארועים, וכאשר הם עושים את עבודתם כהלכה אנו יכולים להתנחם בהטבעה נאמנה למציאות של מה שהיה.

צילום חתונות הוא עסק מורכב הדורש מיומנות וטביעת עין ייחודית, ולכן כאשר בוחרים צוות צילום, הדבר החשוב הוא למצוא את האנשים המושלמים לעבודה. לא מדובר רק באנשים שבידיהם הציוד המתאים: מצלמה מקצועית, עדשות מסוגים שונים, מבזקים, חצובות, אלא גם באלה שיודעים להפעיל את הציוד הזה בסגנונם המיוחד.

דמיינו את עצמכם בעוד ארבעים או חמישים שנה, חוגגים את יום נישואיכם המי-יודע-כמה בנוכחות כל האנשים היקרים ללבכם, כמה יפה יהיה אם תוכלו לחלוק עם כולם את אותן תמונות מקסימות שצולמו כשכולם היו צעירים ורעננים ביום השמח בחייכם.

לכן כאשר אתם בוחרים צלם לחתונה או לכל אירוע משמעותי אחר, חשוב שתוודאו שהאדם שאתם שוכרים לעבודה הוא האדם המתאים - הן מבחינת מידת הניסיון, הן מבחינת האהבה למקצוע והן מבחינת הכשרון והיכולת לראות את הדברים בצורה מיוחד בעודם מתרחשים.


אודות מחבר המאמר

לפרטים נוספים: http://www.chik.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.