אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אדריכלים - על תחומי עיסוקם ועקרונות מנחים בעבודתם

אדריכלים הם לא רק אנשים עם ראש תכנוני וריאלי, הם גם בעלי ראייה אומנותית ומרחבית גדולה. אדריכל נדרש לתכנן מבנה, דירה, בית  פרטי, פיתוח סביבתי וכו' תוך לקיחה בחשבון של אלמנטים רבים - מהפן הפונקציונאלי של הקמת מבנה בצורה נכונה ונוחה וכלה בעיצוב שיתאים לסביבה, שיהיה ייחודי וישקף אמירה כלשהי. אין ספק שמדובר במקצוע האולטימטיבי לאלו המעוניינים לשלב את הריאלי וההומני (או יותר נכון אומנותי) גם יחד. האדריכל מהווה מנצח על התזמורת - מעבר לעובדה שהוא האדם שיבנה את תוכנית המבנה הראשונית והסופית ותהיה לו אחריות רבה על הקמתו, הוא גם מהווה גוף מתווך בין כל הגורמים הלוקחים חלק בפרויקט - בין אם מדובר בקבלני שיפוצים, בעיריות מקומיות וגופים בירוקרטיים ובין אם מדובר בלקוחות עצמם. האדריכל אחראי שהכל יתנהל כשורה בהרמונה תוך הבנה הדדית אחד של השני.מה הוא תחום העיסוק של אדריכל?עבודת האדריכל היא רחבה וענפה מאוד וככל שהשנים חולפות היא מתפרשת על תחומים נוספים. אם בעבר אדריכל היה אחראי רק על תכנון מבנה הרי שהיום ניתן לכלול בתחום עיסוקו של אדריכל עוד תפקידים רבים:

אדריכלים - על העקרונות המנחים אותםהאדריכלים והמעצבים הם בעלי עקרונות מנחים משותפים לעבודתם. בין העקרונות המנחים של אדריכלים ברחבי העולם ניתן למנות:

לסיכום, אדריכל הוא אחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר בהקמת מבנה ופעמים רבות לא ניתן לעשות את העבודה בלעדיו. השלב התכנוני הוא כל כך בסיסי ומהותי שלא נוכל להתעלם ממנו. העקרונות המנחים את האדריכל יסייעו לו להקים את המבנה בצורה הטובה ביותר וגם אם אנו יודעים לשבת ולקרוא על העקרונות החלק של היישום הוא קשה יותר - דבר שהאדריכל הוכשר לבצע.


אודות מחבר המאמר

אתר שיפוצים פלוס מציע לכם מגוון רחב של אנשי מקצוע בכל הנוגע לעיצוב ותכנון הבית - קבלני שיפוצים, אדריכלים, מעצבי פנים ועוד. כל אנשי המקצוע עברו סינון ומיון ובאופן תמידי יש בקרה עליהם באמצעות חוות דעת אותנטיות ומדויקות.

בהצלחה בשיפוץ!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.