אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פוריות הגבר – כיצד משפרים אותה?

פוריות, זהו עניין שמעסיק די הרבה גברים אבל גם כמובן נשים. רובינו, חולמים יום אחד להביא צאצאים לעולם, זה נראה לנו הדבר הכי טבעי, חלק מהאבולוציה האנושית. אבל גם האנשים הבריאים ביותר, לא תמיד יכולים לדעת, מבעוד מועד אם הם פוריים או לא. את האמת אנו פוגשים עם הניסיונות להיכנס להיריון. אצל רוב הזוגות, העניין אכן עובד חלק, אבל ישנם כאלה הנאלצים לעבור טיפולי פוריות, בשל בעיות פוריות אצל הגבר או אצל האישה.

כיצד ניתן לדעת מי סובל מבעיות רפואיות?

כאשר ישנו קושי ממשי להיכנס להיריון, נעשות בדיקות רפואיות, הן לגבר והן לאישה, על מנת לבדוק אצל מי טמונה הבעיה. כאשר מדובר על פוריות הגבר, בהחלט יש מה לעשות בנידון. ישנם תוספי תזונה מיוחדים המשפרים את פוריות הזרע של הגבר. מוצרים אלה, נבדקו זה לא מכבר על ידי מחקרים קליניים אשר הוכיחו בוודאות, כי התכשיר שומר על איכות אופטימאלית של הזרע. התכשיר, מכיל בין היתר נוגדי חמצון, הידועים כמועילים לבריאות הגוף בכול הקשר שהוא, הם מגנים עלינו מפני הרדיקאלים החופשיים.

ככלל, ניתן לומר כי תוסף התזונה משפר את איכותו של הזרע, משפר את תנועתיות הזרע, משפר את ספירת הזרע, משפר את ריכוז הזרע בתוך נוזל הזרע, ומשפיע באופן חיובי על קיטועה של הד.נ.א. תוספי תזונה רבים, ניתן לרכוש באמצעות רשת האינטרנט.

כיצד פוריות הגבר עלולה להיפגע?

באופן טבעי ושאין לנו שליטה עליו כך, איכות הזרע וכמותו יורדת עם השנים. ייתכן כי התופעה קשורה לרעלים וכימיקלים המזהמים לנו את האוויר ואת הסביבה, ולכן יש להיחשף אליהם כמה שפחות, אך לא תמיד העניין נמצא בידינו. ככלל, ניתן לומר כי אלה הן הסיבות הגורמות לפגיעה בזרעו של הגבר: בעיות גנטיות, חשיפה לקרינה ורעלים, שתיית אלכוהול ועישון סיגריות, דלקות חוזרות ונשנות באשכים, בעיות הורמונאליות, ואפילו, לבישת תחתונים צמודים מדיי. מסתבר, שעל חלק מהסיבות יש לנו שליטה ובהחלט מומלץ להימנע משתייה מופרזת של אלכוהול ועישון סיגריות, אשר מזיקים לגוף מעוד היבטים ולא רק פוגעים באיכות הזרע.


אודות מחבר המאמר

Servula היא פלטפורמה ייחודית למקדמי אתרים, דרכה ניתן לקנות שירותים איכותיים שמתבצעים ידנית על ידי פרילנסרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד).

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.