אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

האם ידעתם שיש בר מים לחנות

המטרה של כל חנות היא לשרת את לקוחותיה בצורה הטובה ביותר ובימי הקיץ הלוהטים רכישת בר מים לחנות ומתן אפשרות לכל לקוח לגמוע מים צוננים מעידה על מתן חשיבות גדולה לשירות לקוחות החנות בצורה הטובה ביותר.

ישנן חנויות רבות אשר מחליטות לרכוש בר מים הכולל מים חמים וקרים, דבר המעניק להם את האפשרות להציע ללקוח כוס קפה חמה בעת ייעוץ ודיון על חלק מהמוצרים המוצעים בחנות. בנוסף, כתוצאה מהאקלים החם במדינתנו ישנם מצבים רבים בהם אנשים מאתרים בר מים בחנות ונכנסים אליה על מנת לשתות, דבר זה מאפשר לבעלי החנות לפתוח בשיחה ידידותית עם לקוח פוטנציאלי זה ולהציג בפניו את שלל המוצרים בחנות.

בר מים לחנות- יעילות העבודה

הלקוחות אמנם חשובים, אך חלק חשוב מניהול מוצלח הוא תכנון נכון ויעיל אשר יוביל לחסכון בזמן ותפוקה גדולה יותר של עובדים. בר מים לחנות יעזור גם כאן. כל אחד מודע לחשיבות הגדולה של שתיית מים, דבר אשר יוצר מצב בו העובדים פונים פעמים רבות למטבח על מנת לשתות מים או להכין לעצמם משקאות חמים.

אם תחליטו להציב בר מים בחנות העובדים יוכלו לשתות מים או לעשות לעצמם כוס קפה ובמקביל להציע ללקוחות החנות משקה, דבר אשר יחסוך בזמן הפסקות או במצבים בו המנהל או הלקוח לא מוצא את העובד כי זה הלך למטבח להכין לעצמו שתייה חמה או קרה. בשורה התחתונה בר מים לחנות משמע חסכון בזמן ומתן שירות מוסף ללקוחות החנות.

מהו בר המים המתאים ביותר?

אם בעבר לבר המים היה תפקיד פונקציונאלי בלבד של מזיגת מי שתייה מסוננים ומטוהרים, כיום חנויות רבות מודעות לעובדה כי בר המים בו הם יבחרו חייב להתאים לעיצוב הכולל של החנות ולצרכי העובדים והלקוחות. כיום, ניתן לבחור בר מים בגדלים, עיצובים וכמעט בכל צבע בו הלקוח מעוניין. הברים חסכוניים בחשמל, מעוצבים בצורה המושכת את העין, קלים לתפעול, בעלי תפוקה משתנה, מיוצרים בהתאם לתקנים שנקבעו על ידי מכון התקנים וכוללים אחריות, הכוללת לעיתים מכשיר חלופי. אם גם אתם בעלי חנות ומעוניינים לשתות מים בריאים ואף להציע אותם לעובדיכם וללקוחותיכם, אתם מוזמנים להיכנס ולבחור את בר המים המתאים לתקציב ולדרישות של החנות שלכם.


אודות מחבר המאמר

Servula היא פלטפורמה ייחודית למקדמי אתרים, דרכה ניתן לקנות שירותים איכותיים שמתבצעים ידנית על ידי פרילנסרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד).

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.