אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אקסיום - כיבוד לקבלת פנים

 

אקסיום - כיבוד לקבלת פנים

אנשים רבים כיום מחליטים להגיע באיחור אופנתי, אך רבים הם עוד יותר מספר האנשים אשר מחכים לאותם מאחרים. מצב זה יוצר חוסר נוחות מסוים, אנשים מתחילים לנוע ממקום למקום, העיניים מופנות לכיוון הבופה והבטן מתחילה לקרקר, האורחים מתחילים להתייסר בציפייה לאוכל. אך אל דאגה, ניתן לפתור בעיה זו ביתר קלות בעזרת כיבוד לקבלת פנים קטן וטעים!

קטן וטעים

באירועים רבים כיום מקובל להגיש כיבוד לקבלת פנים. כיבוד זה, כשמו כן הוא, מוגש לאורחים לפני תחילת האירוע, בעת שמקבלים את פניהם והם מקבלים את פני חבריהם. תפקיד הכיבוד לקבלת פנים הוא להרגיע את האורחים על ידי הרגעת בטנם. מה שמוצע לאורחים נקרא מתאבנים, כיבוד קל, אשר מוגש להם על ידי מלצרים שמסתובבים ביניהם, הכיבוד לקבלת פנים נועד גם לפתוח את תאבון האורחים. ולכן, אם אתם מעוניינים במנות מפתות, מעוצבות וטעימות, שיהוו פתיח נהדר לאירוע שלכם, אשר ישמחו את כל המשתתפים, דברו עם הקייטרינג שלכם ולכו על כיבוד לקבלת פנים.

מתי מומלץ?

כיבוד לקבלת פנים מומלץ להגיש במצב בוא האירוע עצמו הוא ארוך או מורכב ממספר שלבים רבים, במילים אחרות, אירוע אשר הארוחה עצמה אינה השלב העיקרי. באירועים ארוכים או מורכבים קיימת חשיבות רבה לשמור על מצב רוח מרומם לאורך כל האירוע, ואין דרך טובה יותר להשיג זאת מאשר שימוש בכיבוד לקבלת פנים. אירועים כגון אלו הם בדרך כלל חתונות, שבהן אוכלים רק לאחר שלב החופה, אירועי בר\בת מצווה, אשר אוכלים רק אחרי נאומי הברכה, כנסים למיניהם אשר נהוג לאחור לאחר הנאום עצמו וכו'. זיכרו, אורחים שבעים הם אורחים שמחים.

לגבי התקציב, המחירים משתנים בין חברה לחברה, בהתאם לכמות הסועדים ובהתאם לטיב ואיכות המזון שהוזמן. יש לזכור שלעיתים אוכל לילדים לא צריך להיות מתוחכם וחדשני ועל כן ניתן לפצל את הקיטרינג לשניים, אוכל לצעירים יותר ואוכל למבוגרים. 


אודות מחבר המאמר

אקסיום - כיבוד לקבלת פנים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.