אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עו"ד דנה תדמור- איך לבחור קיטרינג לארוע בת מצווה

 

עו"ד דנה תדמור- איך לבחור קיטרינג לארוע בת מצווה

קיטרינג טוב הוא אחד מהגורמים ההופכים ארוע מיוחד לבלתי נשכח. ההבדל בין ארוע טוב לכזה מצוין נעוץ לא פעם ברמת האוכל שמוגש בו. ברוב המקרים בארועי בת מצווה מדובר על ארוע לחברים ומשפחה יקרים ועל כן חשוב מאוד להשקיע בקיטרינג אכותי שמגיש מזון טוב ומתאים את התפריט לילדים וצעירים יותר.

אילו חברות קיימות כיום ?

כיום יש עשרות אם לא מאות חברות קיטרינג שמתמחות בארועי בר מצוות ובת מצוות. יש חברות גדולות המתמחות בארועים מרובי משתתפים ויש חברות קטנות ואכותיות שנותנות מענה לארועים קטנים ואכותיים יותר. הדבר הראשון שיש להחליט לפני שסוגרים על חברה הוא סגנון האוכל שרוצים כיוון שיש כל מיני חברות שמתמחות בסוגים שונים של מאכלים.

כיצד לבחור חברה ?

כיום לבחור חברה לקיטרינג לבר מצווה זה לא עיניין מסובך כלל, כל מה שנדרש זה חיפוש מתאים, סבלנות ואורך רוח. כפי שהוזכר כיום ישנן עשרות חברות שונות המציעות שרותי קיטרינג ועל כן יש לחדד את החיפוש לפי גודל הארוע, סוג המזון שרוצים שיוגש בו, איכות המזון, תקציב וכדומה. כיום קיימים אתרים רבים המאפשרים לבצע השוואת מחירים בין חברות שונות על פי סגמנטים ומאפיינים שונים.

לאחר בחירת החברה

לאחר שהגיע הרגע הנכסף והוחלט על חברת קיטריינג יש להגיע לטעימות של המנות השונות שתרצו שיוגשו בארוע. חשוב להגיע עם חתן השמחה, ילד בר המצווה או ילדת בת מצווה, בכל זאת הארוע נעשה בשיבלם וחשוב שהם יהנו ממנו. כיום חברות הקיטרינג השונות יכולות להציע סגנון רחב מאוד של אוכל כך שניתן לבחור בסגנון מסוים מתוך חברה אחת. לגבי התקציב, המחירים משתנים בין חברה לחברה, בהתאם לכמות הסועדים ובהתאם לטיב ואיכות המזון שהוזמן. יש לזכור שלעיתים אוכל לילדים לא צריך להיות מתוחכם וחדשני ועל כן ניתן לפצל את הקיטרינג לשניים, אוכל לצעירים יותר ואוכל למבוגרים.


אודות מחבר המאמר

עו"ד דנה תדמור- איך לבחור קיטרינג לארוע בת מצווה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.