אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יועץ השקעות אישי- המנטור הפיננסי שלכם

 

 

ייעוץ השקעות של יועץ השקעות שלא מייצג בית השקעות או בנק כל שהם מחויב באופן בלעדי כלפינו. עלינו לסמוך עליו ולבטוח בו – אף כי לא בעיניים עצומות. רצוי לשאול על אודותיו ולראות תעודות המסמיכות עותו לעסוק בייעוץ השקעות.

יועץ השקעות אישי – הלחשן שמאחורי הקלעים

 ניתן לדמות את היועץ ללחשן הניצב מאחורי הקלעים ולוחש לשחקן הניצב על הבמה את הטקסט.  האחריות למוצא פיו מוטלת עליו... היועץ "רק" מייעץ לנו היכן כדאי לנו להשקיע את כספנו, אבל הכסף הוא שלנו וכל ההשקעות מתבצעות דרך חשבון הבנק שלנו, שהוא בשליטה בלעדית שלנו.

יש משמעות למלים. יש חשיבות להגדרות. אין הוא אלא מי שהוא – יועץ השקעות שלנו. הוא אמור להשיא לנו עצות מושכלות, לאתר עבורנו אפיקי השקעה, על פי מתווה שאנחנו קובעים יחד אתו או על פי המלצתו. איש מקצוע הגון וישר יתוודע אל המבקשים לשכור את שירות הייעוץ המקצועי שלו לעומק, יכיר את אופיים, את מידת הנכונות שלהם להשקיע באפיקים בעלי מקדם סיכון משתנה ועוד.

תמיד אפשר להסתיר את הכסף בארון,  "מתחת לבלטות", בכספת או בחשבון עובר ושב, אבל על מנת למקסם את פוטנציאל התשואה שבו,  אפשר ורצוי להשקיעו.  מתי? כיצד? היכן? אלה השאלות שהוא שהיועץ ישיב לכם תשובות מלאות עליהן.   

סיכויים מול סיכונים

השקעה בשוק ההון חושפת את המשקיע לסיכונים, בה בעת שהיא פותחת בפניו סיכויים.  על אף  שאימוץ מודלים שונים של מסחר בבורסה עשויים להניב תשואה נדיבה, יש גורמים שונים, שאין לנו, המשקיעים, שליטה עליהם ואף לא יכולת לנבא אותם, העשויים/עלולים להשפיע על הכסף שלנו לכאן (למעלה) או לשם (למטה).

יועץ השקעות אישי יתווה עבורכם את מדיניות ההשקעה על פי מתווה הצרכים והרצונות שלכם, לאחר שיתוודע אל האופי שלכם כבני אדם בכלל ואל הפרופיל הפיננסי שלכם כמשקיעים – האם אתם רוצים ואוהבים להעז ולהמר או, לחלופין, להסתפק בהשקעה בטוחה, סולידית, בנקאית.

יועץ השקעות אישי – מי זז בלעדיו?

היועץ יפלס לכם ועבורכם את הנתיב הטוב ביותר עבורכם בין הדרכים הרבות המתפצלות ומתפתלות בשוק ההון. כמי שמכיר את נפתוליו, בקיא בפיתוליו, שולט באסטרטגיות שונות ובכלי מסחר שונים הוא ודאי עשוי להשיא לכם עצות שייטיבו אתכם. אבל כאן חשוב לסייג ולהדגיש: יועץ השקעות  אינו סוכן ביטוח. יש לו, כמובן, אחריות מקצועית. היושר וההגינות מחייבות אותו לייעץ לכם את העצות הטובות והמשתלמות לכם ביותר, תוך שמירה על טוהר מידות ועל העדר ניגוד אינטרסים. עם זאת, בשורה התחתונה הוא יועץ. איש שתפקידו לתת עצות.  כמשקיעים פוטנציאליים מומלץ לא להתחיל להשקיע בלי להתייעץ עמו. 


אודות מחבר המאמר

betrader תשקיע בעצמך - מסחר בבורסה, מט" ושוק ההון 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.