אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דיאטת ד"ר סימונס - בא לך לאזן את חילוף החומרים ולרדת בגדול

באמצע 2010 הביא אואנה לייבוביץ את דיאטת ד"ר סימונס המקוריתדיאטת hCG לארץ. בזמנו לא היה זכר לדיאטה הזאת בארץ ואף אחד לא באמת ידע על הקסמים שאפשר להשיג בעזרתה מבחינת ירידה במשקל, שחרור שומנים שלא היו ניתנים לשריפה עד כה והכי חשוב – איזון חילוף חומרים בגוף.

הדבר היחיד שהיה קיים – זהו המחקר המקורי של ד"ר סימונס באנגלית וכמה ערכות מחו"ל שרובן שינו את ההנחיות המקוריות ולא הבטיחו שמירה על המשקל לאחר סיומו.

האם ידעת שלפי המחקר של ד"ר סימונס, אסור לעשות את שלב הדיאטה של 500 קלוריות פחות מ- 23 יום? אם מפסיקים לפני זה – המשקל חוזר מהר מאוד בחזרה! ומקסימום שניתן לעשות אותו – זה 40 יום, כי אחרי זה הגוף מתרגל לפעולת hCG ומפסיק לשחרר שומן. כל זה ברור לאלה שקראו את המחקר המקורי ויודעים לענות על השאלות הקשות.

בחזרה לסיפור שלנו: לאחר כמה מאות של אנשים שאותם אואנה לייבוביץ העבירה דרך התהליך הזה אחריה, היא כתבה מדריך שכיום נמצא כבר במהדורה השביעית שלו ואשר כולל את הניסיון העשיר ביותר של תמיכה באנשים עם מצבים בריאותיים שונים, שאלות שצצות משום מקום ומחסומים אחרים שהם נתקלו בהם במהלך הדיאטה.

לדוגמא, שאלות, כמו "מה אני עושה בערב יום שישי?" או "באיזה סוג של שמפו ניתן להשתמש בזמן הדיאטה?", "מה לעשות אם יש לי עצירות כבר שלושה ימים?" מקבלות תשובות מספקות ומעשיות במדריך של אואנה לייבוביץ.

אך זה לא הכל. שום מדריך לא יכול לכסות כל מקרה ומקרה שממשיכים לצוץ. אואנה הכשירה בזמנו כמה מאמנים ותומכים באופן אישי, כדי להבטיח שהידע העשיר ימשיך לשרת אנשים ויבטיח השגת מטרת התהליך כפי שהגה אותו דר" סימונס: שריפת כל המאגרים הנעולים של שומן המיותר בגוף והחזרת חילוף החומרים בגוף על קנו.

הרי התגלית הראשונה של דר" סימונס הייתה שדווקא בגלל הפרעות במנגנון השליטה על חילוף החומרים, הגוף התחיל לצבור את השומן במאגרים בצד ולא לעכל מזון שנכנס דרך הפה. ועד שלא מתקנים את המצב – השומנים לא ישתחררו והמשקל העקשן לא ירד.

אנשים שעברו בהצלחה ובמלואו את התהליך של דיאטת ד"ר סימונס המקורית מדווחים על קצב מדהים שבו המשקל שלהם חוזר בחזרה לתיקני אפילו אם חוטאים תקופה קצרה מבחינת תזונה.

זה פשוט מדהים – אתה עולה איזה 2 קילו בגלל מתוקים ופחמימות, ואז בעזרת תזונה מאוזנת ללא סוכרים ומאפים תוך 3 ימים אתה יכול להשיל את 2 הקילו המיותרים מבלי לשים לב ולהמשיך לרדת עוד עד המשקל הנורמאלי.

אני אישית זוכר איך נאבקתי חודשים בחדר כושר עם דיאטה כדי להשיל 5 קילו ולא הצלחתי! ועכשיו זה לוקח לי שבוע לרדת 3 קילו ולחזור למשקל שאני חפץ בו.

כל אלה הם יתרונות לא מובנים מאליהם של תהליך ההרזיה של ד"ר סימונס. ולמרות ערכות במחירים זולים שנמצאות בשוק כיום, חשוב להבין – התהליך של ד"ר סימונס זהו נס מודרני בעל ערך עצום.

משיגים את התוצאות שלו על ידי:

  1. עשיית התהליך על פי הנחיות המקוריות של דר סימונס

  2. דורשים ליווי מקצועי של אנשים שיודעים להבטיח את התוצאות של התהליך.

דבר אחרון שאני מאוד רוצה לספר – אנחנו באופן אישי כבר העברנו דרך התהליך שני אנשים, שמצב של סוכרת שלהם השתפר פלאים ובאופן בלתי יאמן.


אודות מחבר המאמר

אני מזמין אותך לקרוא סיפורים אישיים מרגשים בצורה של דיאטה hcg -ביקורות. אלה הן התוצאות של דיאטת ד"ר סימונס המקורית כאשר עושים אותה עם ערכה ותמיכה מקצועיים. בואי לדף שלנו דיאטת ד"ר סימונס צור קשר כדי לקבל תשובות נוספות.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.