אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיול להודו

 

טיול להודו מציג את הודו לעיני המטייל מבחוץ בצורה הטובה ביותר, בשונה מטיול מאורגן להודו שיכול להכתיב את הטיול, את הבילויים ואת הביקורים, טיול להודו מראה את הודו הטבעית הרגילה. 

טיול להודו נעשה בקרב הרבה מטיילים והודו היא מדינה תיירותית מאוד, טיול להודו  נעשה בדרך כלל בקרב האנשים המשתחררים מהצבא או בקרב אנשים שמחפשים את עצמם ורוצים למצוא את עצמם, ועורכים טיול להודו.

הודו היא מדינה בדרום מזרח יבשת אסיה, היא השביעית בגודלה בעולם והשנייה בכמות אוכלוסייה. הודו מהווה מוקד תיירות, והרבה אנשים רוצים לעשות טיול להודו עקב העושר והגיוון הרב של תרבותה, אוכלוסייתה, ונופיה.

הסכנות שבמהלך טיול להודו

אנשים שרוצים לקחת טיול להודו חייבים ראשית להתחסן. הודו מזוהמת מאוד וחיידקים רבים מצויים שם. מחלות רבות יכולות להיגרם במהלך טיול להודו מאורגן או לא. על כן חשוב מאוד להתחסן לפני כל טיול להודו.

כמו כן במהלך טיול להודו ניתן לתפוס זיהומים שונים ולכן צריך להקפיד לשטוף את הפירות לפני האוכל, לא לשתות מהגנגס ולהקפיד על ההוראות של המדריך של טיול להודו.

אתרים לביקור במהלך טיול להודו

כל טיול להודו חייב לעבור באתרים הבאים. אם חברה העושה טיול להודו לא לוקחת את המטיילים לאתרים הבאים, חברה המנהלת טיול להודו זו אינה שווה. ולכן חשוב לקחת את המטיילים לאתרים הבאים: 

1. דלהי – בירת הודו, כל טיול להודו חייב לעבור בעיר דלהי. בדלהי אפשר לראות איך כל הודו נראית, הריחות, הצפיפות, ארמונות פאר, מבצרים עתיקים, עשירים, מקבצי נדבות.

העיר מחולקת לשני חלקים, העיר העתיקה – בה כל טיול להודו חייב לעבור, והעיר החדשה בה כל טיול להודו חייב גם כן לעבור. העיר העתיקה עשירה באתרים היסטוריים, ארמונות, ומקדשים. והעיר החדשה עשירה בשווקים, גנים, ורחובות סואנים.

בדלהי אפשר לראות את המבצר האדום, מבצר שנבנה במאה ה – 17 על ידי הקיסר המונגולי שאה ג'האן. לידו נמצא מסגד ג'אמא מסג'ד, וניתן לראות את שרידיהם המרשימים זה מבנה מרשים מאוד.

2. ג'ייפור – "העיר הורודה", כל טיול להודו צריך לעבור שם. העיר היא עיר עתיקה וכל מבניה העתיקים עשויים מאבן חול אדמדמה. בסמיכות לעיר נמצא מבצר אמבר שהוא מבנה מרשים מאוד הוא מוקף חומה ענקית וניצב ליד העיירה אמבר.

ניתן לראות מהמבצר את העיירה אמבר. עיירה בעלת מקדשי אבן רבים המהווה מקור משיחה תיירותי בכל טיול להודו, העיירה מציגה מבנים יפים ומקדשים מפוארים.

3. אגרה – בכל טיול להודו מוכרחים לעבור שם, בעיר ניצב הטאג' מאהל. זה הוא אחד מפלאי העולם שכל טיול להודו חייב לעבור בטאג' מאהל, זהו מבנה מרהיב, שנבנה כאחוזת קבר עצומה לאשתו של הקיסר שאח' ג'אהן.

הקיסר אהב מאוד את אשתו ובנה לה אחוזת קבר ענקית במבנה יפה מאוד.

4. רג'סטאן – (ארץ המלכים) ברג'סטאן ארמונות ומבצרים רבים ולכן חשוב לראותה במהלך טיול להודו. המדינה היא מאוד ססגונית. ברג'סטאן ניתן לבקר במהלך טיול להודו בערים קסומות, ארמונות פאר, בתי מלון מפוארים.

במהלך טיול להודו ניתן לצאת לטיולי ג'יפים במדבר טאר.

במהלך טיול להודו ניתן לעשות הרבה דברים ולבקר בהרבה מקומות במסגרת טיול להודו.כדי להכיר את הודו לא מספיק לקרוא או לראות תמונות, צריך גם ללכת ולעשות שם טיול להודו.

 

 


אודות מחבר המאמר

שווה לעשות טיול להודו

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.