אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מיטב הטיפים לאיפור ותסרוקות לחתונה

בחרי בתסרוקת המתאימה לצורת הפנים שלך­­­­­­

למרבה הצער, בחירת תסרוקת שמוצאת חן בעיניך, ותסרוקת שמתאימה לך הם שני דברים שונים!

יש להתייעץ עם מעצב/ת שיער ומאפר/ת מנוסים על מנת לוודא שאת בוחרת בסגנון המתאים לך. ברגע שתבחרי בסגנון המתאים, ללא ספק תראי במיטבך!

לכלות, בעלות פנים עגולות יותר, מומלץ לבחור בתסרוקת המרימה את השיער גבוה. לכן מומלץ לשקול קוקו, או מפל תלתלים המסודם על הראש, אשר יגרמו לפנים שלך להראות מעוצבות יותר. למרות הנאמר לעיל, גם תסרוקת ארוכה וחלקה תתאים.

פנים בצורת לב יראו זוויתיים פחות עם תסרוקות היוצרות מימד של רוחב באיזור הסנטר כגון תסרוקת גלית רכה, המתעקלת באיזור קו הלסת, בעוד שכלות בעלות פנים ארוכות זקוקות לסגנון המוסיף עובי ונפח לצידי הפנים. יש לנסות להביא קצוות שיער, כך שתשב ממש בקדמת האוזניים. מעצבי שיער מנוסים ומוכשרים יכולים להסתגל למרבית התסרוקות , ולהתאים אותם למבנה פניך. במידה ובחרת להשתמש במפיק אירועים, התייעצי אתו.

בחרי באיפור המתאים לצבע שיערך

בעיקרון, ישנן שני סטים של צבע, כאשר חושבים על איפור לחתונה – חם וקר. צבעים חמים כגון שזיף, שמנת, אפור חום ונחושת מתאימים לברונטיות. אפור-כחול, צהבהב, לבן, ורוד ולבנדר מתאימים לבלונדיניות קרירות, בעוד שטרה-קוטה, אפרסק, ירוק-עובש וגוונים של אפור נראים מצוין על ג'ינג'יות.  הקפידי כי צבעי האיפור יתאימו לצבעים שנבחרו עם מעצב חתונות .

מסקרה עמידה במים היא החברה הכי טובה של הכלה

את תופתעי לגלות כמה כלות נהיות רגשניות וחנוקות מדמעות ביום החתונה שלהן. על מנת להראות כמו נסיכה ולא כמו דב פנדה, אל תצאי מהבית ללא פריט חיוני זה.

השתמשי בבסיס, קונסילר ואבקה

גם אם באופן כללי את לא משתמשת במוצרים אלו, הכניסי אותם לשגרת יום החתונה שלך, כיוון שהם יאזנו את צבע העור שלך ויתנו לך גוון חלק. הקפידי שהמוצרים יתאימו לגוון העור שלך בצורה טבעית ככל הניתן, וזכרי –מריחה, מריחה, מריחה. אם בסיס הוא לא כוס התה שלך, ומריחה מכווצת לך את הלב, תנסי איפור בריסוס.  תמיד תוכלי להתייעץ עם מארגן חתונות בנושא זה.

אל תעשי טיפול פנים בשבוע שלפני       

במידה ואת לא עוברת טיפול פנים על בסיס קבוע, הטיפול רק יוציא את אי השלמויות אל פני השטח, ויגרום לפריחה. כמו כן, אל תבצעי שום שינוי במוצרי הטיפול בעור שלך בשבועות לפני המאורע, אם את רוצה להראות מושלמת ככל הניתן.


אודות מחבר המאמר

Simple Wedding מארגן חתונות, כי ככה מתחתנים היום!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.