אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צימרים בחד נס

בזכות פיתוחו העצום של היישוב חד נס השוכן למרגלות המוצב הסורי הנטוש מסעודיה, צצו בו עשרות צימרים בחד נס יוקרתיים, יפהפיים ומרווחים, לזוגות ולמשפחות. וכשיש צימרים בחד נס, יש חופשה ברמה אחרת.

 

צימרים בחד נס מציעים למתארחים בהם הרבה מעבר לקורת גג, מקלחת ומיטה. מיקומו המדהים של היישוב חד נס על שלוחת בזלת, בתווך בין הירדן ההררי לכנרת, כשמעבר לו נופי פלא עוצרי נשימה להרי הגולן והגליל, שמורות הטבע מג'רסה ובטיחה, בריכת המשושים, פארק הירדן ועוד והימצאותן של אטרקציות בכנרת וברמת הגולן, הופכים את החופשה במבחר צימרים בחד נס למהנה ולמשתלמת במיוחד.

 

מאחורי צימרים בחד נס עומדים "גולנצ'יקים" מאירי עיניים שעבורם אירוח הוא בגדר שליחות ולב פועם ואהבה אמיתית לאנשים.

 

רק אנשים כמותם יכולים לבנות, לעצב ולאבזר צימרים מופלאים ויפים כאלה. אם אתם מתכננים בקרוב לצאת לחופשה בכנרת או ברמת הגולן ומחפשים צימרים בחד נס, תוכלו למצוא בנקל צימרים מיוחדים במינם, כגון צימרים לזוגות בחד נס, צימרים למשפחות בחד נס, צימרים בחד נס עם בריכה ועוד ועוד.

 

באיזה צימר בחד נס שתבחרו, תגלו שתוכו כברו. חלל OPEN SPACE רחב ידיים, או חלל מחולק לחדרי שינה, חדר ילדים וסלון, מיטה זוגית וספות ילדים נוחות, ג'קוזי, פינת ישיבה עם מסך טלוויזיה בכבלים או בלוויין, חדר רחצה מאובזר בתכשירי אמבט וטיפוח, נעלי ספא, מגבות מלטפות וחלוקי רחצה אישיים, פינת אוכל כפרית גדולה ומרווחת, או בר אוכל מעוצב מרפסת נוף הצופה אל הכנרת ואל הירדן ההררי והרי הגולן והגליל ומטבחון מאובזר היטב בכיריים חשמליות לבישול \ כיריים גז ותנור אפייה, מכונת אספרסו משוכללת, מקרר, מיקרוגל, קומקום חשמלי, פלטה ומיחם לשבת.

 


אודות מחבר המאמר

שני מלמוד

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.