אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

באירוע שלכם גם אתם נותנים את המתנות

תמיד כיף לקבל מתנות, גם כשהולכים לאירועים. איך להשקיע באורחים שלכם בדרך הטובה ביותר?

כיום, אטרקציות לאירועים הם דבר שבשגרה, ותיתקלו בהם כמעט בכל אירוע אליו תגיעו. חלוקת המתנות לבאי האירוע הפכה כה מקובלת עד כי ניתן למצוא כיום אינספור רעיונות למתנות שכאלו.

יום שלא יחזור על עצמו

חתונה, כך אנחנו מקווים, זה לתמיד. את יומנו הגדול אנו דואגים להנציח על מנת שתישאר לנו מזכרת לכל החיים. ומה עם אורחינו? לא הייתם רוצים שגם להם תישאר מזכרת מהאירוע שהשקעתם בו כל כך הרבה?

לאור הפופולאריות ההולכת וגדלה של הנושא, ניתן למצוא כיום שלל מזכרות לחתונה המחולקות לאורחים ביום שמחתכם. ברכות הבית, חמסות, מחזיקי מפתחות ועוד, וכמובן הלהיט המוביל בתחום תמונות ממוגנטות.

מתנות לאורחים בחתונה משמשות כאמור כמזכרת טובה מהאירוע, ואיזו דרך טובה יותר לזכור הרי מאשר תמונה. אך לצד תמונות המגנט, כיום ניתן להדפיס תמונות מן האירוע כמעט על כל חפץ שתחפצו.

גיל מצוות

אמנם אין כל מניעה לבחור מזכרות לבר מצווה מהרשימה שהצגנו בגזרת החתונות, אך בהתחשב בעובדה כי קהל היעד העיקרי באירוע זה הוא החברים של חתן השמחה, ניתן לבחור אטרקציות לבר מצווה המותאמות במיוחד לגילם של החוגגים.

כיום אחד הדברים שהכי נוגע לליבם של המתגברים הוא הטלפון החכם שלהם. בהתאם לכך, כיסוי פלאפון עליו מתנוססת תמונה של חתן האירוע או של החבורה כולה תהיה המזכרת הכי מנוצלת שתוכלו להעניק להם.

חיים ארוכים

אם כבר משקיעים במתן מזכרות לאורחים, וודאי תרצו שהן לא יהרסו ויתבלו עם תום האירוע. אם תעמדו על מספר קריטריונים, תבטיחו להם מזכרת שתלווה אותם במשך שנים, וזה לא בהכרח חייב לעלות לכם ביוקר.

ראשית, כדאי לעמוד על טיבו של המוצר. אין כל פסול בלרכוש מחזיקי מפתחות ולחלק אותם כמזכרות לחתונה, אך חבל שיפלו מצרור המפתחות כבר בדרך לחניה. בכלל כיום מומלץ יותר לרכוש מוצרים העשויים מעץ, מאשר מפלסטיק או ממתכות שונות, בעל עמידות גבוהה יותר.

עוד חשוב לעמוד על טיבו של הצלם שידאג לצלם את התמונות שיודפסו על המזכרות שלכם. בדיוק כמו שאתם מעוניינים לבחור צלם איכותי לאירוע, כך חשוב לא פחות שיהיה צלם מקצועי גם למזכרות. חברות מקצועיות ומובילות בתחום, משקיעות לא מעט בבחירת צלמים איכותיים על מנת שהאורחים שלכם יהיו מרוצים, וגם אתם כמובן.

רצוי שגם איכות ההדפסה תהיה גבוהה, על מנת להבטיח עמידות של התמונה, כפי שניתן לקבל באמצעות הדפסה בדרך הסובלימציה.

זוהי הדרך הטובה ביותר להבטיח את עמידות התמונה, וכי היא לא תדהה או תתקלף במהרה. הדפסת סובלימציה הופכת למעשה את התמונה לחלק בלתי נפרד מהמוצר עליו היא מודפסת, באמצעות תהליך דיפיוזי.

רק בשמחות

כמובן שכל מתנה שתחליטו להעניק לאורחים שלכם, תתקבל על ידם בברכה, שכן זה לא מובן מאליו שהקדשתם להם זמן ומחשבה ביומכם החגיגי. אך על מנת להבטיח שההשקעה לא תרד לטמיון, קחו עוד רגע לבחור בתבונה.

לאור ההתפתחות בתחום והביקוש הרב למזכרות לאירועים, תוכלו למצוא חברות שיציעו לכם מוצר איכותי ושירות תואם במחיר אטרקטיבי לא פחות.

 


אודות מחבר המאמר

מתנות לאורחים בחתונה מזכרות לבר מצווה אטרקציות לבר מצווה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.