אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מכירת ציוד לספקים

 

מכירת ציוד לספקים

אנרפוינט הינה חברה בינלאומית בעלת שם עולמי בתחום ייצור החשמל באמצעות אנרגיה סולארית.

 חברת אנרפוינט מתמחה באספקת מוצרי איכות מתקדמים למתקנים סולאריים, במכירה סיטונאית ופיתוח והתקנת מערכות בגדלים שונים עד חוות פוטו וולטאיות גדולות.

לקבלת ייעוץ הכוונה והדרכה בהתקנת מערכת פוטו וולטאית  ניתן לפנות אלינו דרך האתר.

חברת אנרפוינט שמה לה למטרה להיות הספקית המרכזית של כלל מוצרים ושירותים בתחום הפוטו- וולטאי ולהוביל את השוק הישראלי למהפכה של ייצור חשמל בצורה ירוקה כפי שעושים זאת במדינות רבות בעולם שיש בהן כמו פחותה של שמש מישראל.

אנרפוינט משווקת ממירים סולאריים ופאנלים סולאריים לספקים של מיטב היצרניות בעולם:

·                      Samsung

·                      sanyo

·                      Suntech

·                      Gesolar

·                      Trina solar

·                      SMA Solar Technology AG

·                      TIGO ENERGY

·                      POWER ONE

אנו חיים בעולם ששואף להיות ירוק ולהתבסס על תעשייה ותחליפים ירוקים למזהמים ככל הניתן אחד מן התחליפים הנפוצים והידועים הוא ניצול אנרגיית השמש לייצור חשמל במקום התחנות הפחמיות והגרעיניות אשר מזהמות ומהוות סכנה לסביבה. חברות גדולות וקטנות אשר רוצות לחסוך בהוצאותיהן הרבות מתקינות מידי יום מערכות פוטו וולטאיות על גגות המפעלים ואפילו בשטחים פתוחים במטרה לחסוך בהוצאות החשמל ולייצר בעצמן חשמל ואף למכור את העודפים ממנו לרשת החשמל הארצית.

לא כל חברה בעלת יכולת וידע להתקנת מערכות גדולות אשר מספקות כמות גדולה של חשמל,

 

חברתנו מתמחה בהתקנת ממירים עם הספק גבוה לכן היא מנוסה בהתקנת מערכות גדולות לתעשייה ויודעת לייעץ ולהכווין את הלקוח בכל הנוגע לגודל ותפוקת המערכת. עסקים רבים מעוניינים להקים בשטחים גדולים מערכות סולאריות על מנת לייצר חשמל למפעליהם באופן עצמאי. אך לא כל חברה יודעת להתקין ולעשות זאת בסדרי גודל ובשטחים גדולים למערכות שמייצרות עשרות kwp לכן  רצוי לקחת חברה גדולה ומנוסה שמתמחה בהתקנת מערכות גדולות לתעשייה ותדע לייעץ ולהכווין את הלקוח בכל הנוגע לגודל המערכת וליצירת תפוקה מרבית שלא רק תחסוך כסף רב אלא גם תניב רווחים לאורך זמן.

 

לקבלת ייעוץ הכוונה והדרכה בהתקנת מערכת פוטו וולטאית  ניתן לפנות אלינו דרך האתר.

 


אודות מחבר המאמר

מורן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.