אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיחות ועידה - המסלול הירוק

 

מספר העובדים הניידים והמרוחקים  ממקום עבודתם עולה בכל יום, אם אתה מחשיב את עצמך באופן רשמי כ- "teleworker" - זאת אומרת שאתה עובד מהבית מדי פעם, או פעם בשבוע , וזה  מחייב אותך  להיות ערוך ומתורגל בצורת עבודה מסוימת ושימוש אינטנסיבי בשרותי שיחות ועידה ווידאו .

על פי המחקר של רשת  Telework""  מארה"ב,  40% מהעובדים בארה"ב (כ 50 מיליון ) מחזיקים במשרות שניתן לעבוד מהבית ומשתמשים בשרותי ועידה.

בעוד שהיתרונות של עבודה מהבית הבולטים  הם : שעות עבודה  ב- telecommuting  גמיש  וסביבת העבודה רגועה ונוחה , מודגשים לאחרונה לעתים תכופות הסיבות "ירוקות" שהופכות את העבודה מבית ליתרון גדול .

במחקר שערך לאחרונה המשרד לאיכות הסביבה , הוערך  ש- 23 מיליארד דולר ניתן  לחסוך בתעבורה , ובעלויות בתחום הסביבה והאנרגיה , אם 20% מכוח העבודה יעבדו מהבית באופן קבוע. ותחשבו על כך!!!:::

החיסכון הוא של כמעט שני מיליארד גלונים של דלק !!  צמצום משמעותי של התלות בדלק ובמחצבים!! מניעת הצורך במשרדים גדולים הדורשים עודף אנרגיה לתפעול ותחזוקה, למיזוג אוויר , חימום, תאורה וציוד גדול . שמירת הקבצים הדיגיטליים מקטין את הצורך בבניית  שטחי אחסון , וכמובן שימוש מופחת בנייר ושמירה העצים והיערות .

אין ספק שכדי לשמור על כדור הארץ צריך לעודד יותר את העבודה מהבית ולהשתמש בטכנולוגית שרותי שיחות ועידה .

עובד נייד שאינו נוכח פיזית במשרד , צריך לסגור פערים  ולהתעדכן  עם חברי הצוות והלקוחות . חשיבות של זמינות באמצעות תקשורת שיחות ועידה תקינה לרצף העבודה היא נקודה קריטית : 

תהליכים פשוטים כגון להגיב מידית למיילים באמצעות שיחת ועידה בווידאו - כמו iMeet  מאפשרת  קשרים פרונטליים  למרות מרחק גיאוגרפי . אפשרות  השארת פרטים ליצירת קשר, מיקום המשרד שלך וחתימת הדוא"ל שלך יבטיח זמינות וייבנו אמון של עמיתים לעבודה.. 

בד"כ אנחנו מניחים שאם אנחנו "כאן" ומתקשרים  אז הכול תקין ... ושהמסר נהיר וברור ...

אז לא ... אל  תניחו שהבנתם נכון את הצד השני  ושהאנשים הנכונים מקבלים את ההודעה שלכם. בתקשורת ברורה  יש צורך לבקש משוב!!! ולוודא שהמסר שהעברנו אכן הגיע לאנשים הנכונים.

 Telecommuting מוצלח הוא הרבה יותר מאשר לשבת בבית עם המחשב הנייד שלך לעבוד על תכתובת לשלוח אותה ולהתעלם משעות העומס של ערוצי התקשורת. זאת נקודה ספציפית שרוב האנשים לא לוקחים אותה בחשבון !:  

יותר יעיל ונכון  לשלוח מיילים או ליצור תקשורת ועידה בשעות שאין עומס בתקשורת  מאשר בשעות העומס , יש להסתכל על כך כמו על התנועה בכבישים  שעות העומס שיוצרות פקקי תנועה ושעות בהן התנועה זורמת בקלות . זה כרוך בתרגול והכרות שעות הלחץ  של ערוצי התקשרות . 

כדי להצליח ב telecommuting , יש צורך בכלים הנכונים שיעזרו לבנות את תהליכי העבודה התקינים במינימום תקלות לזכור שאתה עדיין חלק מארגון  גדול יותר וחבר בצוות גדול יותר, אבל בתוך ארבעה קירות של הבית שלך או בקפה השכונתי אתה אחראי להגשה שרות - השרות עצמי ובאחריותך !  

ככזה, אתה צריך להיות בעל מוטיבציה עצמית, שליטה עצמית, ולא תלוי. חשוב מאוד שתצייד לך את כל הכלים הנכונים ותהליכים הנכונים ליצור תדמית מקצועית אמינה  עסקית כאשר אתה משתמש ב teleworking רק כך "העסק" שלך יעלה על מסלול ויהיה רווחי .

ארגון שיטת עבודה יעיל הוא מרכיב חיוני של עבודת  telecommuting  מוצלחת . אין דרך אחת  נכונה לעבודה, הדרך הטובה  והנכונה ביותר, הוא ארגון המערכת באופן שעובד בשבילך, אם אתה מרגיש טוב ונוח עם שיטת עבודה מסוימת  , אתה תתמיד ותצליח !.


אודות מחבר המאמר

ברידג' טוק - שיחות ועידה לעסקים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.