אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חשוב להשתמש בשירותי עורך דין גירושין מקצועי

אחד הדברים החשובים ביותר כאשר בוחרים להתגרש הוא להבין כי ללא עורך דין ברמה גבוהה אתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים מחיר כבד עד כבד מאוד, מחיר אשר עולה בהרבה על המחיר אותו הייתם נאלצים לשלם לו רק דאגתם מראש לסמוך על מישהו שיודע את העבודה כמו שצריך ועושה אותה עד תומה. מיני תשלומים והתחייבויות כלפי האשה והילדים, כאלו שאולי נובעים מתמרון מוצלח של עורך דינה של בת הזוג לשעבר נכפים עליכם כעול על הצוואר, ואתם עלולים למצוא את עצמכם אחראים לתשלומים לא פרופורציונאליים לכל החיים. הרוב נשברים, ואלו שמנסים להיאבק חזרה עלולים למצוא את עצמם, ולרוב אכן מוצאים את עצמם במסעות הולכים וחוזרים לעורך הדין שלהם, שסוף-סוף השכילו לקחת את שירותיו, כדי שיעזור להם לערער על החלטה זו או אחרת של בית המשפט לענייני משפחה. במילים אחרות, מתוך נסיון חיים והבנה עמוקה של התחום, אנו ממליצים לכם לא לחשוב פעמיים ולא למצוא את עצמכם מכים על חטא. הצורך בעורך דין כבר ידוע וברור, ודובר עליו רבות בפורומים שונים של שיחה. הצורך קיים, הוא שם, ויש לוודא כי אתם מוגנים ומטופלים כראוי אצל אדם היודע את מעשיו עד תומם.

אז כיצד בוחרים עורך דין גירושין?

ובכן, השוק כיום רווי ומוצף באנשים שלמדו משפטים ופועלים כעורכי דין לכל עניין ודבר. הניסיון הוא רק אחד מהדברים המבדילים ביניהם, אך היצירתיות, התושייה והכרת התחום לעומקו הינם עוד כמה דברים שיש לקחת בחשבון. כשאתם יושבים בפגישה מול עורך דין, ובכלל מול בעל מקצוע אשר עומד ללוות אתכם לאורך תקופה, יש לקחת בחשבון גם את הגורם האנושי. את שאר הגורמים ניתן לבדוק עם הזמן, פרט לגורם הניסיון אותו ניתן לשאול בצורה ישירה ופשוטה. הגורם האנושי הינו צד חשוב עד מאוד, שכן אתם נכנסים למערכת יחסים בכדי לצאת מהשנייה, מערכת ביניכם לבין אדם שמטרתו הבלעדית היא להגן בכל מחיר על האינטרסים שלכם, כמובן במסגרת החוק. מערכת יחסים זו דורשת לא רק כימיה, אלא גם מחויבות הדדית וכמו כן נדרש משני הצדדים כאן להבין מול מי הם עומדים. עורך דין בעל ניסיון ידע להתמודד עם הרבה סוגי לקוחות פוטנציאלים, וקרוב לוודאי שיוכל לגרום לכם להרגיש כי הוא בעניינים, אך זהו תפקידכם להבין מול מי אתם יושבים, והאם אתם רואים את האדם שמולכם כנעים, בטוח ונוח לכם.

מרכיב נוסף בגורם האנושי הוא הדגש על אספקטים נוספים. עורך דין זהו תפקיד, אך האדם שמאחורי הכובע יכול להיות אמפתי או לא, מתחשב או לא, וכו'. שימו לב כי לרוב, כמעט תמיד, יש לדאוג כי במקביל לטיפול המקצועי והמסור בכל הפן המשפטי, תקבלו גם תמיכה נפשית\רגשית. לא מדובר במשהו שיש להתבייש בו, אלא משהו שיש להבינו ולקבלו. לרוב סיום קשר נישואין גובה מחיר גבוה על הנפש, מתחים, חרדות, כעסים, ועוד הרבה רגשות בסערה שמתלקחת מעת לעת, ולכל אלו יש מחיר על העצבים. רבים הם הסיפורים של גברים שהתקרחו במהלך גירושין, ואין אלו סיפורי סבתא. גברים נוטים להחזיק את הבעיות שלהם בבטן, מה שגורם ללחץ נפשי עז וביטויים גופניים. אם אתם מתכננים לחיות חיים שלווים ומלאים, חיים חדשים ומרתקים לאחר הגירושין, כדאי מאוד שתעשו את הצעד האחראי ותדאגו לכך שמישהו ייתן לכם תמיכה במהלך התהליך, איש מקצוע עם הכלים הטובים ביותר בכדי להעניק לעם את מה שאתם צריכים לקבל, אפילו אם אתם לא בטוחים איך לבקש. עורך דין שיודע להפנות אתכם, או שאפילו רק מעורב ואכפתי מספיק בשביל לתת לכם את התחושה כי הוא שם בשבילכם גם כאדם, זו הבחירה הנכונה, לאחר, כמובן, שבדקתם כי הוא אדם לעניין, יודע את העבודה ובעל ניסיון מספק.


אודות מחבר המאמר

כתיבה על ותמיכה במהלך גירושין תקין, בכדי לאפשר לזוגות המתגרשים כאינדיבידואלים לעבור את התהליך בצורה החלקה והבריאה ביותר האפשרית, הן על ידי תמיכה משפטית מעורך דין גירושין המומחה בתחום, והן על ידי הפניה לתמיכה רגשית, בכדי לצאת מהתהליך מוכנים לחיים חדשים והתחלה רעננה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.