אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לאכול נכון כשעובדים מהבית?

 

ישנם יתרונות וחסרונות בעבודה כשכיר במשרד. חלק מהחסרונות הם שצריך להגיע למשרד מוקדם בבוקר, וברוב המקרים אין לנו פרטיות, אולם ישנם יתרונות בעבודה בצוות: אנו תמיד מוקפים בחברת אנשים, יכולים לשוחח ולצאת להפסקות יחדיו, ויתרון בולט נוסף הוא תזונתי: אנחנו יוצאים לאכול בשעות קבועות ויש סביבנו מעט מאוד פיתויים המסיחים את דעתנו. לעומת זאת מי שנמצא בבית, תהיה הסיבה אשר תהא – קשה לו יותר לשמור על משמעת אכילה. עבור אותם אנשים אנו כותבים שורות אלה.

ישנה אוכלוסייה לא קטנה של אנשים שנמצאים בשגרה בבית: שכירים אשר עבודתם מוגדרת מהבית, עצמאיים אשר ביתם הוא משרדם, אימהות בחופשת לידה, סטודנטים בחופשה, ועוד. רק מעטים מהם מכירים בצורך להקפיד על אכילה מסודרת, ומעטים עוד יותר הם אלה שבאמת מצליחים לנהל סדר יום מאורגן מבחינת האכילה. מדוע זה קשה?

אכילה מזדמנת איננה טובה עבורנו, בעיקר בזמן דיאטה, אבל לא רק. וזה לא רק בגלל שהיא עלולה לגרום להשמנה עקב אכילה מופרזת, אלא גם מסיבות אחרות: למשל, אין זה טוב לוותר על ארוחה ולהשאיר את הקיבה ריקה לשעות ארוכות מידי. אנו עלולים לחוש חולשה ולאבד את הריכוז, ובנוסף הרעב הגדול עלול להסתיים באכילה מוגזמת שגם היא לא בריאה. בנוסף, כשאוכלים בצורה לא מסודרת, אין לנו מעקב על הרכב המזון שנכנס לגופנו, ואנו עלולים לוותר בטעות על אבות המזון החשובים לתפקודנו ולבריאותנו.

כדי לשמור על תזונה נכונה כשנמצאים בבית, להלן כמה עצות:


אודות מחבר המאמר

יסמין חיו

תזונאית קלינית טבעית.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.