אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דיאטת דר סימונס - האם אפשר להפסיק תהליך לפני תום 23 יום

דיאטת hcg המקורית ידועה כיום בתור דיאטת בזק, כלומר דיאטת הרזייה מהירה מאוד שתוך כמה שבועות בלבד מאפשרת להשיל בין 8 ל 15 ק"ג מבלי להרגיש חלש או חולה. אם רוכשים ערכה מקצועית עם תמיכה אז גם מקבלים הנחיות מדויקות וסיוע בשמירה על המשקל לאחר סיום התהליך.

אך לפני שאנשים קונים, צצה אצלם שאלה מאוד חשובה – כמה זמן באמת אפשר וחייבים לעשות את התהליך? מהי תקופת המינימום ומהי תקופת המקסימום של התהליך?

תקופת מינימום ותקופת מקסימום בדיאטת ד"ר סימונס המקורית

מי שקרא, וזה לא כל אחד, לצערנו הרב, כבר הבין שעבור התהליך המדויק הזה שפותח על ידי ד"ר סימונס במהלך מעל 20 שנה, יש הנחיות מדויקות. והנחיות אלה כוללות משך הדיאטה בימים. זה לא עוד דיאטה שמתחילים מתי שרוצים ומסיימים מתי שכבר לא בא להמשיך. זהו תהליך אמיתי ומדויק! ותהליך זה אפשר לעשות מינימום 23 יום ומקסימום 40 יום. למה?

המינימום נובע מהמילים של ד"ר סימונס עצמו בתרגום חופשי:

"...כאשר במקרים הקלים האלה, הטיפול מופסק ברגע שהמשקל הגיע להיות נורמאלי, שיכול להתרחש אחרי שבוע אחד, הוא הושג בחזרה הרבה יותר בקלות מאשר אחרי קורס מלא של 23 זריקות..."

לא לשכוח שבזמנו של ד"ר סימונס, HCG ניתן בצורה של זריקות של הורמון עצמו. כיום בארץ משתמשים בתרסיס צמחי על בסיס אצות ים עם פעולת hCG משוכפלת אך ללא ההורמון האנושי.

טוב, אז זה לגבי המינימום. במילים פשוטות: מפסיקים לפני 23 יום – המשקל חוזר במהירות ולא ניתן לשמירה יציבה בהמשך.

ומה לגבי המקסימום? שוב בתרגום חופשי:

"...הסיבה להגבלת הקורס ל 40 זריקות הינה שלקראת הזמן הזה חלק מהמטופלים עלולים להתחיל להציג סימנים של חסינות ל HCG..."

כלומר, אחרי 40 יום התרסיס עלול להפסיק לפעול ובן אדם ירגיש חולשה ורעב. והכי גרוע – השומן הרע מפסיק להישרף וזאת הסיבה לכך שהגוף מפסיק לקבל אנרגיה משומן שנשרף וכעת זקוק לאוכל אמיתי.

אני שוב רוצה לציין שהתהליך הזה פותח במהלך מעל 20 שנה, הוא מבוסס על פעולות גוף מאוד מורכבות במערכת השליטה על חילוף החומרים והפעילות ההורמונאלית. בעוד שפעולת hCG עצמה לא מפעילה שום פעילות הורמונאלית לשמה, היא נותנת אותות לחלק במוח שאחראי על חילוף החומרים בגוף שתי אותו:

  1. לפעול בצורה אופטימאלית ומאוזנת בכל היבט של פעילויות חילוף החומרים.
  2. לאפשר גישה לשומן הנעול לצורך פעילות סדירה של חילוף החומרים אפילו אם מזון לא נכנס מבחוץ.

אלה פעולות מאוד מתוחכמות, והגאוניות האמיצה של ד"ר סימונס הייתה לגלות את הנס הביולוגי הזה ולרכב עליו כדי לשחרר אותך מכל שומן המיותר בגוף ולהשאיר עם פעולת חילוף החומרים מאונת ותקינה.


אודות מחבר המאמר

בואי לקבל פרטים נוספים על דיאטת hCG - שלבי התהליך וכל תשובה בעד או נגד באתר שלנו דיאטת hcg – דיאטת hCG. אל תשכחי להיכנס לפורום פתוח כדי לקרוא סיפורי הצלחה של אנשים שעברו את התהליך עם מדריך המפורט ומלא ביותר מאת אואנה לייבוביץ ובהשגחה המקצועית של ענת שטרן.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.