אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

וילונות בצפון לכל חלקי הארץ

 

וילונות הפכו מזמן לפריט חובה בכל בית. מעבר להיותם הפתרון היעיל והפרקטי ביותר להצללה, הוילונות משמשים כפריט עיצובי לכל דבר. הצבת וילון בבית תעניק באופן מיידי תחושת חמימות, ביתיות וסגנון אישי. כיום, ניתן למצוא מבחר עצום של וילונות מסוגים שונים ולצרכים שונים.

 וילון לכל סגנון

היצע הוילונות בשווקים ובחנויות הוא עצום. חשוב להתאים את הוילון לסגנון הבית, לגודל החלון ולתקציב. בארצנו שטופת השמש מומלץ להיעזר בוילונות לצרכי הצללה ולקחת בחשבון את הכיוון ממנו השמש מגיעה. בנוסף, הוילונות משמשים כחיץ ולכל אזור בארץ הדרישות שלו – וילונות בצפון לא ישמשו לאותה המטרה כמו וילונות במרכז תל אביב.

טפט לעיצוב מחדש 

טפט נחשב לאלמנט עיצובי פרקטי וססגוני. הטרנדים האחרונים בשוק, החזירו את הטפט לשימוש בעיצוב חללי פנים שונים. ניתן להתרשם מטפטים באולמות התצוגה השונים, בחנויות טפטים בצפון הארץ, במרכזה או בדרומה. הטפט מאפשר עיצוב מחדש בקלות ונוחות. הטפט מהווה חלופה אידיאלית לרענון החלל המבוקש בהשקעה כספית שאינה דורשת פתיחת חיסכון. הטפט עשוי חומרי גלם ועיצובים שונים הניתנים להדבקה על קירות, דלתות, ארונות ועוד. הטפט אינו חייב להיות החלק הדומיננטי בעיצוב הבית אלא להוות חלק משלים בעיצוב הכללי. מומלץ ביותר להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע לצורך הדבקת הטפט, במיוחד כאשר מדובר על שטחים נרחבים.  


אודות מחבר המאמר

Servula היא פלטפורמה ייחודית למקדמי אתרים, דרכה ניתן לקנות שירותים איכותיים שמתבצעים ידנית על ידי פרילנסרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד).

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.