אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אתרי הכרויות לדתיים – חשיבות התמונה...

מהפכת ההכרויות האינטרנטית, לה אנו עדים בעשור האחרון, סחפה אחריה גם את המגזר הדתי. אם עד לפני כעשור הדרך המקובלת להכיר בין בני זוג פוטנציאליים במגזר הדתי למטרת הקמת משפחה בישראל היתה דרך ההורים או חברים, הרי שגם כאן, האינטרנט החל לתפוס מקום של כבוד. שיטת ההיכרויות באמצעות אתרי הכרויות לדתיים באינטרנט הפכה בשנים האחרונות לדרך מקובלת ביותר להכרת בן/בת זוג להקמת בית דתי בישראל. אתרי הכרויות לדתיים הפכו לדרך פופולארית יותר ויותר להכרויות בין רווקים ורווקות דתיים וההוכחה הטובה ביותר לכך היא מספרם ההולך וגדל של אתרי הכרויות המיועדים אך ורק למגזר הדתי. אתרי הכרויות לדתיים אינם שונים כל כך מכל אתר הכרויות "רגיל" והם פועלים במתכונת דומה, למעט כמובן קהל היעד אליו הם פונים ולמעט כמה מאפיינים נוספים כמו היווספותם של  שדות המעידים על  האופי הדתי של המשתמש כמו רמה דתית, כיסוי ראש, חבישת כיפה וכדומה.

 

אין ספור מאמרים מדגישים את החשיבות של הוספת תמונה לפרופיל האישי, ומרות זאת ניתן עדיין למצוא המוני פרופילים ללא תמונה. משום מה, רווקים ורווקות רבים חוששים להוסיף תמונה לכרטיס האישי שלהם. אצל חלק זה נובע מעצלנות גרידא, חלקם אולי מאמינים שהם לא פוטוגניים ועל כן חוששים שמא התמונה לא תייצג אותם נאמנה, וחלק אולי חוששים להיחשף לעיני כול ומאמינים שהימנעות מתמונה תשמור טוב יותר על פרטיותם. לא משנה מהי הסיבה בגינה לא הוספתם תמונה לכרטיס האישי שלכם, העובדה שהפרופיל שלכם לא כולל תמונה אחת לפחות פוגע בסיכוייכם למצוא את בן הזוג או בת הזוג המיוחלים.

 

בין אם מדובר באתר הכרויות הפונה לכלל האוכלוסיה ובין אם מדובר באתר הכרויות לדתיים, התמונה שאתם מעלים לפרופיל האישי שלכם יכולה רק לשדרג אתכם ולהעלות את הפופולאריות שלכם שתתבטא במספר הפניות שתקבלו מרווקים ורווקות אחרים באתר. נכון שבאתרי הכרויות דתיים מושם דגש רב על ערכים, רקע משפחתי ועוד מאפיינים האמורים לסייע לרווק או לרווקה הדתיים למצוא את השידוך הטוב ביותר עבורם, אבל כמעט תמיד ההתרשמות הראשונית תהיה מהתמונה. היכולת של הגולש לקשר את הנתונים הרשומים עם דמות הינה קריטית.

 

כל המחקרים שנעשו בנושא מוכיחים שוב ושוב כי פרופילים בעלי תמונה זוכים לפניות רבות יותר מאשר כאלה ללא תמונה. חוץ מהצורך האנושי לשייך פרצוף לנתונים הכתובים, תמונה מתאימה ומחמיאה תורמת גם לרמת אמינותו של בעל הפרופיל. בני זוג פוטנציאליים מרגישים בטוח יותר לשלוח הודעה למישהו או משהי אותם הם רואים במו עיניהם. על כן חשוב לבחור תמונה מחמיאה אשר משקפת אתכם כפי שאתם באמת ואף מומלץ להיעזר בחבר או חברה קרובים לצורך יעוץ בבחירת התמונה המתאימה ביותר.

 


אודות מחבר המאמר

Click2Love - אינדקס אתרי הכרויות חינמי.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.