אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קייטרינג זה המפתח לאירוע שלכם

הדבר הכי חשוב באירוע הוא האוכל - איך מוודאים שכולם יהיו מרוצים? מה אתם מעדיפים בארוחות באירועים? סביר להניח שכך חושבים גם האורחים שלכם...ממש לא משנה כמה תשקיעו באירוע - על האולם הכי יוקרתי, תזמינו את התקליטן הכי טוב, תשכרו מעצב אירועים שיגרום להכל להיות פשוט יפהפה ותערכו את החופה הכי מרגשת בהיסטוריה - המדד החשוב ביותר בעיניהם של רוב האורחים הוא טיב האוכל. מסתבר שלא רק הצבא צועדעל קיבתו, כי אם גם המוזמנים שלכם, לכן כשתחפשו קייטרינג כשר למהדרין , לא רק טעם האוכל הוא חשוב - על מספר דברים נוספים חשוב להתעכב.גיוון: מתודת השווארמה טוענת שלא מחומוס לבדו נמלא את הפיתה, האלמנט המשפיע ביותר זה שילוב הרטבים והסלטים. האורח הישראלי הממוצע אוהב ערב רב של תוספות מהן ניתן לבחור ולהעמיס את הצלחות, לפיכך, בכדי שכולם יהיו שבעי רצון וגם סתם שבעים, כדאי לבחור קייטרינג בצפון שמגוון במספר המנות.הגשה לשולחן או בופה: זהו אחד השיקולים החשובים ביותר, האם לקחת בופה שחוסך הוצאות ומציג בפני האורחים שלכם מבחר אדיר של מנות שמהן ניתן לבחור, או הגשה לשולחנות, שיטה שאורחים רבים מעדיפים. בדרך כלל, קהל מבוגר מעדיף את השיטה המסורתית, אבל במידה ומרבית הקהל מורכב מצעירים, בופה הוא הבחירה הטובה.הקינוחים: כולם אוהבים קינוח. כאן מומלץ לקחת דווקא קינוחים רגילים שבטוח שכולם אוהבים, על בסיס פירות ושוקולד.השאלה על שפתי כולם היא האם לשכור קייטרינג כשר, כאשר גם במקרה זה הגורם הכי משפיע הוא האורחים. אם מרבית קהל האורחים מקפידים על כשרות אזי צריך להתחשב בצרכיהם, אמונת ורגשותיהם - שהרי הם שבסופו של דבר אמורים להנות מהארוחה.ייתכן שבחירת שירות קייטרינג והרכבתה תפריט לערב יהיו ההחלטות המשמעותיות ביותר בארוע שלכם ואיך שהוא נתפס בעיני האורחים, לכן חשוב להפעיל שיקול דעת - וגם אם כיף להשקיע באטרקציות מסוג קייטרינג לשבת חתן טוב ואיכותי ההשקעה הכי חשובה היא הקייטרינג.אז אם אתם מעוניינים לקרוא עוד על אוכל לאירועים, חיזרו אלינו בהקדם לקרוא את המאמרים הבאים שלנו על הנושא. תודה רבה!.


אודות מחבר המאמר

אם אתם צריכים קייטרינג לאירועים או קייטרינג חלבי או קייטרינג במרכז ובמרכז פנו אלינו באתר הבא http://www.nadav-catering.co.il/?p=151

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.