אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מדוע לרכוש גריל גז?

 

אין דבר המסמל יותר את בוא הקיץ מאשר ריח הברביקיו באוויר, אלפי משפחות פוקדות מידי סופשבוע את הפארקים והיערות במטרה אחת, לערוך על האש עם המשפחה. לאנשים שאוהבים בשר ודגים על האש, יש פתרון קל ונוח לשימוש, התקנה של גריל גז בחצר הבית יכול להיות עבור אותם אנשים פתרון מושלם. במאמר זה ברצוני לסקור עבורכם שלל סיבות לרכישת גריל גז לחצר הבית.

כאשר אתה שוקל קניית גריל,  זכור שאין דבר היכול לנצח את המהירות והנוחות שבשימוש בגריל גז. אשר נותן לאוכל את טעם הצלייה של האש אך בו בעת קל ונוח לשימוש. להלן מספר נקודות שעליכם לבחון בזמן התלבטות ברכישת גריל גז או גריל פחם.

טמפרטורה-  טמפרטורת החימום היא נושא מרכזי כאשר אנו מעוניינים לצלות אוכל על האש, ולכן יצרני הגרילים השונים שמים את נושא טמפרטורת הגריל כנושא מרכזי וחשוב בעת ייצור הגריל. יתרונו של גריל הגז הוא ביכולת של להגיע לדרגת חום גבוה ולשמר אותה לאורך זמן. כאשר אתם רוכשים גריל גז בדקו מהי הטמפרטורה המרבית שאליה מגיע הגריל בשעה של פעילות. ישנם מספר  דברים נוספים שעליכם לבדוק כגון מספר המבעירים הקיימים בגריל, סוג הדלק בו יש להשתמש בהפעלת הגריל, מנגנון ההצתה וכמובן האם לגריל יש מבערי אינפרה אדום אשר מסייעים בצריבה של האוכל.  חשוב לצין שקיימים בשוק גרילי גז שניתן להמירם לגז שונה על מנת להגביר את חום הלהבה.

תכונות הגריל- אחד הדברים הגרועים ביותר שיכול לקרות בעת עשיית העל האש, זה מחסור במשטח צלייה. כאשר אנו מארחים כמות גדולה של אורחים עלינו לזכור ששטח הצלייה צריך להיות גדול במיוחד בכדי שהבשר יוגש לסועדים באופן רציף. אחד היתרונות המרכזיים של גריל הגז הוא שטח הצלייה הקיים בו. גרילי גז רבים מגיעים עם מדפים בהם ניתן להניח את המוצרים שדורשים חימום קל או לחלופין לשמר את הבשר הצלוי חם עד שיוגש לאורחים. כאשר מספר הסועדים קטן ניתן להפעיל רק חלק משטח הצלייה, על ידי הפעלה של חלק מהמבערים. יתרון נוסף הוא נוחות השימוש והניקיון שנשמר בעת שימוש בגריל גז, אנשים רבים אינם אוהבים את ההתעסקות ובזבוז הזמן בתהליך הדלקת הגחלים, ולכן בוחרים בגרילי גז הנדלקים על ידי מצת הצתה בקלות ובמהירות.

חומרים- איכות חומרי גריל הגז היא גורם משמעותי נוסף שבו יש להתחשב בעת רכישת הגריל. גרילים העשויים מנירוסטה שומרים על עצמם לאורך זמן זאת מאחר וחלודה איננה מצטברת על גבי החומר. גרילי גז אשר עשויים מברזל יצוק מגיעים לרוב לטמפרטורות גבוהות יותר ומשמרים את דרגת החום לאורך זמן ובכך מסייעים בצריבה איכותית של האוכל. 


אודות מחבר המאמר

מיכל כהן 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.