אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניה קלה ויתרונותיה

 

 

בניה קלה

מה עושה את הבניה הקלה לכל כך כדאית ומשתלמת עבור לקוחות פרטיים עסקיים ומוסדות?

·         הלקוחות מקבלים שיטת בניה יציבה לאורך שנים בדיוק כפי שיחזיק בית בשיטת הבניה הרגילה.

·         מקבלים שנת אחריות מהחברה המייצרת בדיוק כפי שמקבלים שנת בדק מקבלן על בית רגיל.

·         ניתן לבנות קומה שנייה

·         ניתן להעתיק את הבית ממקומו למקום חדש

·         חיסכון של כסף רב על בעלי מקצוע וכאב ראש של התנהלות מול מוסדות וקבלת אישורים.

·         ניתן לבחור את כל אביזרי הבית השונים לפי רצונכם וטעמכם האישי.

בניה קלה מעבר לזה שהיא ניידת היא באמת עושה את החיים שלכם קלים כל תהליך הבניה ממנו מפחדים רבים מהאנשים הופך לפשוט וקל. ההוצאות הנלוות עד למפתח ידועות ואין חריגה מהסכום אשר הקצבתם לעצמכם. אתם סוגרים עסקה בדיוק כפי שאתם קונים אוטו. אתם מחליטים על כל האבזור הנלווה לפי טעמכם ומכאן נותר לכם רק להמתין לסיום הבניה הקלה. רוב הבניה הקלה מתרחשת הרחק מאדמתכם ואינה יוצרת מטרד בסביבת המגורים: תנועת משאיות באזורים בהם נמצאים ילדים, משאיות בטון, הספקת ציוד לבניה וכו'.

מבנים אשר מיוצרים בבניה הקלה עומדים בתקנים מחמירים ביותר, ואף נערכים להם מבחני איכות, מפעל אשר מייצר מבנים מסוג זה נדרש לעמוד בתקנים מחמירים וכך בעצם אתם בטוחים שתקבלו מוצר איכותי ולא חתול בשק.

יתרון נוסף הוא שניתן להוסיף ואף להזיז חלקים מהמבנה שנבנה בבניה קלה ולהוסיף חדרים במידת הצורך כשהמשפחה תתרחב או בעתיד כאשר מצבכם הכלכלי יאפשר זאת. כל אילו גורמים לחברות ומוסדות ציבוריים להעדיף שיטה זו שחוסכת להם כאב ראש וכסף רב ומבטיחה את ניצול המבנה כאשר זה משמש ככיתה או כגן ילדים ניתן להעבירו מצד אחד של העיר לצידו השני לפי מידת הצורך.

ההשקעה בבניה קלה היא כדאית לאורך שנים היא איננה מגבילה את הלקוח במיקום מכיוון שיוכל להזיזה בעתיד ואף יוכל למכור אותה אם יחפוץ בכך. שיטת בניה זו מסמלת את העתיד ואיננה מאלצת את האדם להיפרד מביתו כאשר הוא עובר דירה או רוצה לתכנן אחרת את ביתו על השטח

 

 


אודות מחבר המאמר

מורן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.