אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניה קלה בניה חכמה

 

בניה קלה

בימינו כאשר עלויות הבניה רק הולכות ועולות עם השנים מחפשים אנשים רבים פיתרונות איכותיים, טובים, יעילים וזולים לבניית בית, משרד, מועדון או מבנה לעסק. בניה קלה היא פיתרון אשר עונה על כל הדרישות הנ"ל ללא ירידה באיכות המבנה ועמידותו לאורך השנים.

חברות רבות כיום מאמצות את שיטת הבניה הקלה בה רוב העבודות מבוצעות במפעל וחוסכות מהלקוח את כאב הראש שבלכלוך והרעש באתר בו המבנה אמור לעמוד. כאשר כל מפרט המבנה מוכן באתר הבניה מגיעות משאיות אשר נושאות על גבן את כל חלקי המבנה לאתר בו אמור המבנה לעמוד, פורקות את לוחות הקירות ויתר חלקי הבית וכך תוך מספר ימים בודדים, תלוי בגודל המבנה, עומד לרשות הלקוח מבנה בדיוק כפי שהזמין באיכות גבוהה עם אתר עבודה נקי וללא הסבל הכרוך בהוצאות הנלוות של ניקיון האתר ופינוי הזבל לאחר תום העבודה.

הבניה הקלה היא בניה ירוקה אשר ידידותית לסביבה הפסולת כתוצאה מהעבודה היא אפסית וגם היא נשארת במפעל ונעשה בה שימוש חוזר כך נוצר מצב בו יש פיקוח על כמות פסולת הבניין שהמפעל מפיק ואזורים שלמים אינם נפגעים כתוצאה מפסולת הבניין שפזורה על הקרקר ברחבי אתרי הבניה.

אורכה של הבניה הקלה הוא כשליש מהזמן אשר לוקח לבנות מבנה בצורה הקונבנציונאלית הרגילה, בנוסף בבניה הרגילה המוכרת לכולנו העלויות הן גבוהות בהרבה מאשר בבניה הקלה מכיוון שאנו נדרשים לגייס הרבה בעלי מקצוע באופן פרטי וכך נגזל מאיתנו כסף רב שנוכל לחסוך אם נפנה לכיוון הבניה הקלה.

אנשים רבים נוטים לחשוב כי הבניה הקלה היא סוג בניה אשר מוגבל ביכולותיו ובאפשרויותיו, לא כך הדבר להפך הוא הנכון הבניה הקלה מונעת מאיתנו מגבלות ומאפשרת לנו בעצם לבנות מבנה בכל גודל שנרצה וללא הגבלות של תכנון וצורה. כך בשנים האחרונות מועצות מקומיות ועיריות רבות פונות ומקימות מבני ציבור, מוסדות לימוד, בתי כנסת, מועדוני נוער ועוד בשיטה זו אשר חוסכת למשלמי המיסים כסף רב וזמן המתנה ארוך של בניית המבנה. לאחרונה תחום זה אף צובר תאוצה במגזר הפרטי וזוגות רבים מבינים את הכדאיות בשיטה זו וחוסכים כסף רב ושנים רבות של משכנתא. 


אודות מחבר המאמר

מורן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.