אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיול אחרי צבא - החלטה חשובה בדרך לחופשה מהנה

משוחררים טריים? מזל טוב, העולם שוב פתוח לפניכם, וכמו צעירים ישראליים רבים אחרים, אתם כרגע יושבים וחושבים עם עצמכם איזו חותמת של מדינה תתנוסס על דרכונכם, אשר ודאי צבר אבק בזמן שירותכם הצבאי. סביר להניח כי תבחרו במקום מיוחד, שונה, משהו שהחברים שלכם לא יוכלו לומר עליו "היי באמת מקום מגניב, גם אני הייתי שם." אבל האמת היא שמקומות כאלה אין יותר מדי בנמצא, הרי כף רגלו של הישראלי הממוצע דרכה וטיילה כבר בכל מקום בעולם. אבל עזבו אתכם רגע היעד, אם אתם באמת רוצים לעשות טיול אחרי צבא שונה, אולי האיפה אינו משנה, אלא האיך. 

כי האיך הוא בעצם זה שעושה את כל ההבדל. איך אתם ישנים, איך אתם מנצלים את הזמן, איך אתם מבלים. האיך חשוב מהאיפה, ואת זה נרגיש כאשר נחזור לארץ, אחרי שהשיגעון וההתלהבות של הטיול יירגעו. האם למדתי משהו חדש? האם יכולתי לנצל את הזמן אחרת? כל אלו הן שאללות לגיטימיות, אף על פי שלכאורה אתם יצאתם לטיול הזה במטרה אחת בלבד – ליהנות. אמנם ההנאה היא חשובה, אך מה שיישאר איתנו בסוף הטיול הוא מה לקחנו איתנו מהטיול הזה, ואת מי ומה נזכור ממנו. טיול אחרי צבא עם לימודים מסתמן כאפשרות שכדאי לחשוב עליה. 

טיול אחרי צבא עם לימודים – כי האיך לא פחות חשוב

טיול אחרי צבא עם לימודים מאפשר לכם לא רק לטייל כמעט לכל מקום שיכלתם לחשוב עליו, אלא גם להכיר ולבלות עם אנשים מכל העולם, צעירים בגילכם שרוצים גם ליהנות וללמוד לפני החזרה שלהם ללימודים גבוהים. לכם כישראלים אשר סיימו שירות צבאי, טיול אחרי צבא עם לימודים יקנה לכם הזדמנות לשנע מחדש את הגלגלים בראש, ולנער את האבק גם מהדרכון וגם מהתאים האפורים. 

להכיר את העולם עם אנשים מכל העולם

יש להניח כי האופציה הזאת לא רק תאפשר לכם היכרות אחרת עם השפה שאתם מעוניינים ללמוד או לשפר, אלא גם שקט נפשי להורים שלכם, שכבר דאגו לכם מספיק בזמן השירות הצבאי שלכם. טיול אחרי הצבא הוא גם אפשרות לחשוב על החיים שאחרי הלימודים, הקריירה שלכם. החשיפה עם אנשים מכל העולם תפתח לפניכם אינספור אפשרויות תעסוקה, ולו רק לזמן קצר, תוכלו לחשוב "מחוץ לקופסא" ובאופן מחושב להחליט במה אתם רוצים לעסוק בהמשך, ואולי אף לחשוב על אופציה של עבודה עם מדינות זרות. הקשר שתפתחו עם אותם צעירים מכל העולם יתהדק בזמן שהותכם שם, בזכות פעילויות גיבוש, טיולים וסיורים מרתקים במדינה בה אתם מבקרים. החשיפה לאורח חיים זר תזרז את קליטת השפה אותם בחרתם ללמוד, והשיעורים המהנים והמעניינים יחדדו את מה שטרם הספקתם להבין, בעזרת מורים מוסכמים בשיטות לימוד שונות ומעניינות. אז הבחירה בידכם, עוד טיול אחרי צבא כמו שאר הישראלים, או שמא טיול אחרי צבא עם לימודים, מהנים לא פחות. 


אודות מחבר המאמר

קמפוס לימודים www.campus-studies.co.il

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.