אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פורטל BEAUTIC - הסרת שיער ברגליים

 

מי לא רוצה להיות עם עור נקי וחלק, לא רק ללא כתמי שמש או ללא נקודות חן שכבר איבדו מיופיין – אלא פשוט ללא שיער. הצורך בהסרת שיער שיטתית אחת ליומיים, לשבוע או לחודש הולידה שיטה להסרת שיער ללא כאבים – איך זה קורה? החכמה היא, שההסרה יכולה להיות אפילו כואבת כפי שקורה טיפול להסרת שיער בלייזר למשל, אולם זה קורה באורח חד פעמי – או לכל היותר כמה טיפולים שיידרש עד שהשיער יעלם לאורך זמן רב מאוד, עד כדי צמיתות. היות ומדובר בחלקי גוף חשופים לרוב (רגליים), אפשר להבין את היתרון שבעניין.

ליהנות מהיתרונות של הסרת שיער ברגליים

לאחר שמורידים את שערות הרגליים, לא אמורים להרגיש תחושה כואבת, בעיקר משום משחת האלחוש. ובכל זאת, גם אם לא מרגישים את הכאבים (ממילא הם אמורים לעבור כעבור מספר דקות), יש לשמור על כך שהרגל לא תיחשף לקרני השמש במהלך תקופת הטיפול – בעיקר כאשר מטפלים במכשיר הלייזר.

האפשרות לשפר את המראה מבלי לשפד את הארנק

היום האמצעים להסרת שיער כל כך נוחים וזמינים כמעט בכל קליניקה טיפולית סמוכה ומוצעים לקהל הרחב באמצעות מגוון קופונים, שהמחיר הופך להיות אטרקטיבי ומזמין. לעתים זה עשוי להשתלם גם למי שמסיר בשעווה מאות שקלים בשנה, ואם עושים תחשיב שנפרש על גבי מספר שנים, אפשר להגיע לרמות חיסכון גבוהות.

 

טיפולי הסרת שיער חדשניים

יש לא מעט טיפולים חדשניים להסרת שיער, כמו למשל SHR, אינפרה אדום, לייזר, IPL. חשוב מאוד לעמוד אחר ההבדלים של כל אחד מהם, מה זה אומר לגבי אופן ההתאוששות, האם זה כואב, ולמה דווקא להעדיף טיפול זה על פני אחר. כך, שבתקופה של אסתטיקה רפואית, הפתרון להסרת שיער באופן קבוע יכול לפטור ספורטאים, נשים וגברים, דוגמנים ואנשים שעובדים בגוף חשוף מטרחת ההסרה התקופתית. 


אודות מחבר המאמר

דוד דגן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.