אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה עדיף, מאמן כושר אישי או אולי חדר כושר?

 

בסיוע מאמן אישי יש לכם את ההזדמנות להמריא לעבר רמות כושר ומטרות שמעולם לא הה לכם הסיכוי להגיע אליהם ללא סיוע. אפילו לא בחדר כושר. היעד שלכם עשוי להיות הרזייה, שיקום מתאונה או מחלה, להיות ספורטיביים יותר ואולי גם להוסיף מסת שריר ולפתח את הגוף. איך תוכלו לדעת בוודאות אם מאמן אישי הוא הצעד הנכון? פשוט מאוד: תשאלו את הגוף שלכם. הדבר היחידי שעליכם לעשות הוא אימון ניסיון. בעזרת רצף של תרגילים שהמאמן האישי יחליט עבורכם תוך התייחסות למצב הבריאות שכם ולמטרות אליהם אתם שואפים להגיע תזכו לטעום "קמצוץ" מאימון כושר אישי שנתפר במיוחד עבורכם. ההרגשה של האנרגטיות של גופכם בסיום האימון היא בעצם הראיה כי הבחירה שלכם היא הבחירה הנכונה.

מאמן כושר אישי: באיזו תדירות מתאמנים והיכן?

ההבדל המרכזי בין מאמן כושר אישי לחדר כושר הוא היכולת של המאמן להתאים את עצמו לצרכים המיוחדים של כל לקוח. הן בשיטת האימון והן במטרות שאליהם אתם שואפים להגיע, כמו גם במיקום האימון בימים ובשעות הכי נוחים לכם. כיום דאגנו להתפרס בכל רחבי הארץ עבורכם: אפשר למצוא מאמן כושר אישי בתל אביב וגוש דן, מאמן כושר אישי בחיפה והקריות, מאמן כושר אישי בנתניה וגם מאמן כושר אישי בצפון. אנחנו נגיע אליכם לכול מקום בו תרצו להתאמן. זה עשוי להיות בבית, חדר כושר, פארק ציבורי וגם על חוף הים, בימים והמועדים שהכי נוחים עבורכם. התדירות של האימונים תלויה אך ורק במטרות שהצבתם לעצמכם. אנו נוהגים להתחיל את סדרת האימונים בתדירויות של מספר פעמים בשבוע, כאשר תוך זמן קצר תזכו לראות את התוצאות במו עיניכם, ואחרי כחודש עד חודש וחצי נמתן את האימונים לאמוני תחזוקה שבועיים על מנת לשמר את התוצאות אליהם הגעתם.

האם קיים הבדל בין מאמן כושר אישי לחדר כושר?

ההדרכה הרגילה בחדר הכושר לא מצליחה למצות את מקסימום היכולת שלכם בשל העובדה  שלא תמיד מאמני כושר בחדר הכושר הינם בעלי וותק בתחום כמו כל מאמן כושר אישי אצלנו. ישנה אפשרות כי אותו מאמן הכושר האחראי עליכם הוא טרי בענף, כשאתם בעצם "שפני הניסיון" שלו. אצלנו בניגוד לחדר הכושר, כל מאמן הוא בנוסף מדריך כושר אישי שיפקח עליכם באופן אישי וצמוד מתוך ניסיון רב של שנים בדרך היעילה ביותר איך להוציא מכם את המיטב מכל תרגיל. בחדר הכושר קיימת תוכנית אימונים בסיסית עבור כולם, במילים שונות, בחדר הכושר אתה וגם הנער שלפני הגיוס, כמו גם עקרת הבית בת השישים, כולכם מקבלים את אותה סדרת האימונים. התוכנית היא סטנדרטית ומטרתה להתאים לחתך הכי רחב של הלקוחות. מאמן אישי יתאים עבורכם סדרת אימונים אישית המתאימה לכם ורק לכם בלבד. המאמן יקפיד גם כי כל תרגיל ברצף האימונים יבוצע בדרך הביוכימית הכי נכונה על מנת שתבצעו את סדרות התרגילים בצורה היעילה ביותר.

 מהו ייעודו של מאמן כושר אישי לילדים?

 הילדים בדור של היום כבר שונים מאיתנו מאוד, זה מובן. הם הרבה יותר נבונים והרבה יותר מבריקים, בכול הקשור לאינטרנט כמו גם לגבי הבנתם במחשבים. אך בנוסף הילדים שלנו שונים מאוד מאיתנו בדבר נוסף: הזמן הפנוי שלהם כבר לא כולל כושר גופני. אם הם יישאלו מה פירוש המילים מחבואים, תופסת או דילוג בחבל, הם יתבוננו עליכם כאילו צנחתם הרגע מין הירח. ובנוסף, לא מעט מהם בעלי עודף משקל. אז מה עושים, אתם שואלים? מאמן כושר אישי לילדים. בעזרת אימון אישי אחד על אחד תוך שמאמן כושר אישי דואג לשלב פעילות מאתגרת בכול אימון, לעודד ולתמוך ובמקביל לדווח לכם, על כל התקדמות, תוכלו תוך זמן קצר להיווכח איך הילד שלכם לא רק מרזה אלא בנוסף גם מעלה את הביטחון העצמי שלו.


אודות מחבר המאמר

גו פיטנס- כי לגוף שלכם מגיע את הטוב ביותר !

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.