אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טרייד אין - הדרך המהירה להחלפת הרכב הישן

 

טרייד אין היא דרך נוחה ומשתלמת למכור את הרכב הישן ולשדרג לרכב חדש יותר, רכב חדש לגמרי מהניילונים או רכב משנתון מתקדם יותר. תחום זה הולך ומתפתח בישראל ובשנים האחרונות נכנסו לתחום זה חברות גדולות ובהם גם יבואני הרכב המובילים, חברות הליסינג, חברות ההשכרה ומגרשי המכוניות אשר פתחו מחלקות טרייד אין. השיטה פשוטה ובה למעשה נכנס בעל הרכב המעוניין להתחדש ברכב חדש יותר למחלקת המכירות, מציע את רכבו למכירה, מקבל הצעת מחיר לאחר בדיקה קפדנית של מצב הרכב ותקינותו ומקבל הצעות לגבי רכבים העומדים למכירה, בין אם מדובר ברכבים חדשים לגמרי ובין אם מדובר ברכבים יד שנייה חדישים. המוכר שוקל את ההצעה, עורך סקר שוק ומשווה בין החלופות וההצעות אותן קיבל ואז בוחר במקום בו ימכור וירכוש רכב חדש. עלות הרכב הישן מקוזזת ממחיר הרכב בו הוא בוחר ועליו לשלם את ההפרש.

חשוב לבצע סקר שוק מקיף

 

השוק מוצף במכוניות וחברות רבות נכנסו לתחום מכירות הרכב המשומש כך שהתחרות גדולה והדבר בא לעזרת הלקוחות הפרטיים. חשוב לבצע סקר שוק מקיף, לבדוק היטב באינטרנט או באמצעות כניסה למספר רב של חברות הפועלות בתחום, לאסוף הצעות הכוללות את הצעת המחיר לגבי הרכב העומד למכירה והצעות לרכב בו מעוניינים, להשוות בין ההצעות ולבחור במקום אמין ומקצועי המציע לא רק מחיר טוב אלא גם שירות מקצועי, אדיב ואמין. אמנם לרוב מקבל בעל הרכב הצעה לרכבו הישן הנמוכה משמעותית משווי השוק של הרכב אך כך ניתן לחסוך זמן רב, מונעים כאב ראש הכרוך במכירת הרכב הישן ומקבלים תנאי מימון מפתים (זהירות גם פה...). החברות הפועלות בתחום יוצאות במבצעים שונים ולכן כדאי לאסוף מידע ולהשוות בין המתחרים.

כדאי להתמקח

התחרות בשוק ובענף טרייד אין מביא לתחרות על כל לקוח לכן חשוב להתמקח על שווי הרכב אותו מוכרים ולהתמקח על מחיר הרכב בו מעוניינים. כדאי לנסות ולהתמקח גם על תנאי המימון וגובה הריביות. חשוב להתאזר בסבלנות ולנסות להשיג את העסקה המשתלמת ביותר.

 


אודות מחבר המאמר

חולה הגה - בלוג אישי על עולם הרכב

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.