אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מרפסת טובה היא מרפסת שנהנים ממנה כל השנה

המרפסת לא מנוצלת? איזה בזבוז. בואו ללמוד איך להפיק את המיטב מהמרפסת שלכם.

בין אם אתם אנשים של מרפסות פתוחות או של סגורות, כל אחד יכול לקבל את המרפסת אשר מתאימה בשבילו.

נקודת הפתיחה

אם אתם גרים בבית עם מרפסת, אתם כבר במצב טוב. גם אם המרפסת שלכם סובלת מהזנחה מתמשכת ומשמשת בעיקר כמחסן, עדיין לא מאוחר בשביל לשנות את המצב.

המרפסת שלכם יכולה להתאים לצרכים המשתנים של כל אחד ואחת מכם. סגירת מרפסת, בניית פרגולה, בניה של חדרי שמש ועוד שלל אפשרויות נמצאות במרחק יומיים עבודה מכם, הכל הודות לשיטת הבניה החדשה, שיטת בניה קלה.

 

באוויר הפתוח

מדינת ישראל הינה מדינה חמה, בה השמש יוקדת במרבית ימות השנה. בעקבות כך, מרפסת פתוחה שאינה מוצללת כראוי תישאר מיותמת במשך שעות רבות במהלך היום.

בניית פרגולות אלומיניום היא הפתרון האידיאלי כיום לבעיה. פרגולות אלו מצלות כמובן על מרפסת בשעות החמות, אך מציעות הרבה מעבר. הודות לשיטת הבניה הקלה והשימוש באלומיניום ניתן ליהנות ממגוון רחב של סגנונות ועיצובים. בנוסף, האלומיניום נחשב לחומר עמיד במיוחד, אפילו בפני קרני השמש היוקדות ונזקים נוספים הנגרמים כתוצאה ממזג האוויר.

סגור לשיפוצים

לא פעם, מרפסת סגורה משמשת להגדלת חלל הבית בהתאם לצרכים המשתנים של הבעלים. שכן מרפסת סגורה יכולה לשמש למגוון שימושים.

במידה ואתם רואים שימוש רב יותר למרפסת סגורה, תוכלו לסגור אותה בקלות ולנצל אותה למגוון רחב של שימושים. החל מחדר מגורים נוסף, הרחבה לסלון, מזווה ואפילו מחסן. כמובן שתוכלו גם ליהנות ממרפסת סגורה ומקורה בה ניתן לשבת לאורך כל השנה.

קיבוץ גלויות

כיום, סגירת מרפסת באמצעות חלונות אלומיניום ופנלים מבודדים בשיטת הבניה הקלה לקבלת חדר שמש נחשבת לאחת האופציות המועדפות על בעלי המרפסות בישראל.

אם אתם לא בטוחים אם אתם רוצים מרפסת פתוחה או אולי דווקא מרפסת סגורה, חדר שמש הוא הפתרון האידיאלי עבורכם. חדר שמש הוא למעשה שילוב של מרפסת פתוחה עם מרפסת סגורה. מצד אחד, המרפסת סגורה ולכן ניתנת לניצול לאורך כל השנה.

מן הצד השני סגירת מרפסת עם חלונות מרובים מקנה לבית תחושת חלל גדולה יותר ופתוחה יותר. האור והטבע חודרים אל הבית מבעד לחלונות, מאפשרים לכם ליהנות מתחושת הרוגע הנלווית למרפסת פתוחה, כאשר הקור והחום עדיין נותרים מבעד לחלון.

הכל פתוח

כפי שאתם רואים המרפסת שלכם יכולה להתאים את עצמה אליכם ואל הצרכים שלכם. אתם רק צריכים להחליט מה אתם רוצים שהיא תהיה.

ביצוע העבודה בשיטת הבניה הקלה לא רק מבטיח לכם מרפסת שתוכלו לנצל, אלא גם שתוכלו להתחיל ליהנות תוך זמן קצר ובדרך יחסכו מכם מרבית החסרונות המלווים כל שיפוץ, כגון רעש, בלגן ולכלוך. בשיטה זו רוב העבודה מבוצעת בשטח המפעל, ואילו העבודה בבית אינה עולה על יומיים של עבודה.


אודות מחבר המאמר

פרגולות שבע:חדרי שמש פרגולות אלומיניום חלונות אלומיניום

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.