אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הובלות מוצרי חשמל

בכל בית הם קיימים בכמויות מרשימות, וערכם לא יסולא בפז. יקומו בני המשפחה או בעלי העסקים שמסוגלים לחיות כיום ללא מוצרי חשמל, ורבים מהם. כאשר מתבוננים על מחירם הגבוה של מרבית המוצרים, וכן על הדרכים הרבות בהן אלה יכולים להינזק, ברור כי חייבים לנקוט משנה זהירות לא רק בתפעולם- אלא גם בהעברתם ממקום למקום.

עקב כל אלה, ניתן להצביע על מגמה ברורה אחת: בין הסוגים השונים של הובלות, הובלת מכשירי חשמל נחשבת למורכבת מאד.

הקשיים של הובלת מכשירי חשמל

התבוננו על מוצרי החשמל המקיפים אתכם. ברור, כי רק מעצם היותם כאלה, מציבה הובלתם אתגר לא פשוט. הבעיה הראשונה נוגעת לגודל, או למשקל. מכשירי חשמל רבים שוקלים קילוגרמם רבים. חשבו, למשל, על מקרר או מכונת כביסה. קשה מאד להרים אותם, וחלקם גם לא נכנס למעלית או לחדר המדרגות. רק חברה עם ניסיון רב, או ציוד מותאם, יכולה לסייע בכך.

הגורם השני שיש לקחת בחשבון הוא הרגישות הרבה של מכשירי החשמל. מספיק שרכיב אחד בתוך המערכת המתוחכמת הזו יינזק על מנת שהמכשיר כולו ייצא משימוש- ויצריך בזבוז של אלפי שקלים על תיקון או החלפה. כאשר מעבירים מוצרי חשמל, יש חשיבות לנשיאתם באופן הנכון, וכן לאריזה ופריקה נכונים שלהם. אחרת, גם כאן, עלול להיווצר נזק עצום.

במכשירי חשמל, הגודל כן קובע

מעוניינים להעביר מכשירי חשמל? כמובן שמחיר ההובלה ייקבע על פי מספר הפריטים שיש להעביר. מוצרים חשמליים ניתן להוביל הן במסגרת של הובלה גדולה, והן בנפרד (במה שמכונה, תאמינו או לא, "הובלות קטנות"). כמו כן, יש חשיבות לסוג הפריטים: כל הובלה של מקרר או תנור, למשל, מייקרת בשיעור כלשהו את עלות ההובלה.

בדומה לתחומים אחרים של הובלות, הרי שגם מורכבותה תשפיע על המחיר. כאשר יש מרחקים גדולים בין יעד ליד, או כשנדרש להעביר את הפריטים לקומות גבוהות של בניין, נדרש ציוד וכוח אדם מותאמי משימה. הדבר מייקר, כמעט תמיד, את מחיר ההובלה.

כך תעשו זאת נכון

בהתאם לנאמר מעלה, יש להשקיע מאמצים רבים בכל שלבי ההובלה של מכשירי חשמל. התכנון חשוב מאין כמוהו: רצוי לספור את מכשירי החשמל ולחלק אותם על פי הגודל או המהות. את הפריטים הקטנים ניתן לשכן בכל ארגזים, דבר שלא אפשרי במצבים אחרים.

כאשר יוצרים קשר עם חברת הובלות, יש לפרט בפניה בדיוק את המוצרים החשמליים שיש להעביר. נתונים כמו משקל, דגם וגודל יכולים רק לסייע. על פיהן היא תקבע את המחיר. כמובן שרצוי לבחור רק בחברות שמציעות ביטוח על הליך ההובלה, ורק לאחר שנפגשים עם אנשיה פנים מול פנים.

 


אודות מחבר המאמר

אירית הובלות- חברת ההובלות המובילה בישראל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.