אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בשביל מה צריך הלוואות אקספרס?

כמעט כל אחד לקח בחיים שלו לפחות הלוואה אחת. יש הלוואות גדולות במיוחד, שאנחנו לוקחים לאחר שביצענו תהליך חשיבה ארוך למדי. כמו הלוואת המשכנתא לדוגמה עבור רכישה של בית חדש או שיפוצו. עם זאת, יש גם סוג אחר של הלוואות, אשר נקראות הלוואות אקספרס. לא קשה לנחש לפי שמן, שאלו הן הלוואות אשר ניתנות תוך תקופת זמן קצרה למדי, בלי הרבה תנאים מגבילים. למעשה, ההלוואות הללו ניתנות תוך זמן קטן במיוחד שלרוב לא עולה על מספר ימים בודדים - בתקופה שנעה בין 24 ל72 שעות בלבד. אבל למה בכלל צריך הלוואה שכזו בטווח קצר כל כך? ובאיזה סכומים מדובר ומה המטרות שלה?

 

הסיבות לנטילת ההלוואה

יש שורה ארוכה של סיבות שבגללן אתם תרצו לקחת הלוואות אקספרס. אנו לא מדברים רק על מקרי חירום שונים, אלא לעתים גם על ספונטניות. נניח לדוגמה, שאתם רוצים לקחת הלוואה, שתאפשר לכם לקבל מימון לרכב חדש שאתם רוצים לקנות. יש אולי אנשים שיגידו שאין מה למהר - אפשר ללכת לבנק, למלא טפסים, להמתין שבוע או שבועיים עד שההלוואה תתקבל והתהליך יושלם. מנגד, למה שתמתינו, אם יש לכם את האפשרות לקבל הלוואות אקספרס עבור מימון לרכב, בתנאים נוחים במיוחד, שלא טובים פחות מהתנאים של הבנקים? למה שתצטרכו לעקב את העסקה? למה שלא תיהנו כבר בשבוע הקרוב מהרכב החדש שתמיד רציתם לרכוש? ומה קורה אם אתם רוצים לקנות רכב יד שנייה, ומפחדים שעד שיאשרו לכם את ההלוואה, כבר יגיע קונה אחר שיסכים למחיר אטרקטיבי יותר? ברור שאסור לכם לוותר על המציאה הנ"ל, ולכן אתם צריכים הלוואה מהירה ומיידית ,שתאפשר לכם להשיג מימון לרכב שאתם רוצים לקנות.

באותה מידה, ההלוואה הזו יכולה להתאים גם לרכישה של דברים נוספים - כמו לדוגמה חופשה משפחתית ומקסימה בחו"ל, רכישה של מערכת קולנוע ביתית, רכישה של מקרר חדש לבית, או אפילו שיפוץ יחסית קטן לבית. את ההלוואות הללו אפשר לקבל ברוב המכריע של המקרים, דרך חברות האשראי השונות ,שמוכנות להעניק הלוואות אקספרס מידיות. ראוי כמובן לציין שמדובר על סכומים נמוכים יותר מאלו של הבנקים, אולם זה הגיוני מאד. אחרי הכל - אם היה מדובר על סכומים עצומים, לא הייתם רוצים לקבל לגביהם החלטה מהירה כ"כ. לעומת זאת, להלוואה שהסכום המקסימלי שלה הוא 50,000 ש"ח, ונועדה לעזור לכם לקבל מימון לרכב, לחופשה או למוצר חדש, לא צריך יותר מידי לבצע חישובים - פשוט מתקשרים ונוטלים את ההלוואה.

 

איך מבצעים את ההלוואה?

בשביל לקחת הלוואות אקספרס מחברות האשראי, כל שעליכם לעשות הוא רק ליצור איתן קשר. בעקרון, הלוואות אקספרס מאושרות לכל מטרה באשר היא, תוך זמן קצר. ציינו בפני אנשי השירות לשם מה אתם נוטלים את ההלוואה, כי יתכן ותגלו שאתם יכולים לקחת הלוואה מסוג אחר, שתתאים הרבה יותר למה שאתם מחפשים - כמו מימון טוב יותר של הרכב שלכם בתוכנית משתלמת במיוחד.


אודות מחבר המאמר

-ט.ז.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.