אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מעבר דירה לסטודנטים

 

מדי שנה, באוקטובר, חל שינוי מהותי בחייהם של רבים. מאות אלפי סטודנטים מתחילים את שנת הלימודים האקדמית שלהם. עבור חלק לא מבוטל מהם השינוי כולל בתוכו התחלה חדשה נוספת. כך, כאשר הקמפוס מרוחק מהבית, או סתם כשרוצים עצמאות, מעבר לדירה חדשה הוא בבחינת הכרח.

וכשזה קורה, רצוי מאד להיעזר בשירותיה של חברת הובלות.

מה כוללות הובלות סטודנטים?

ברור כי כאשר סטודנטים עוברים דירה, הם נדרשים לקחת עימם יותר מאשר מחשב נייד ומספר ספרי לימוד.. אבל עד כמה יותר? מרבית ההובלות שמבקשים סטודנטים נכנסות תחת הקטגוריה של הובלות קטנות. הן יכללו, פעמים רבות, מספר מוצרי חשמל בסיסיים, חפצים אישיים- אך לא הרבה מעבר לכך. אחרי הכול, חלק ניכר מהם מחפש פיתרון דיור לשנת הלימודים, ולא את "בית חלומותיו".

כך, עוברים לרוב הסטודנטים אל דירות מרוהטות, חלקית או לחלוטין. עקב העובדה שקשה מאד להתנהל במהלך הלימודים, פתרונות דיור אלה יהיו גם זולים מאד, ולא יתהדרו בפאר או בהדר. תחת זאת, גורמים כמו קרבה לקמפוס או סביבה צעירה ותומכת חשובים לא פחות.

מחירי ההובלה

הובלות קטנות, מטבע הדברים, זולות יותר מאשר אלה הכוללות בתוכן פריטים של בית שלם. לכן, חשוב מאד עבור הסטודנט שלא לבחור מראש בפתרונות הובלה בהם נעשה שימוש בציוד נרחב. במילים אחרות: חשוב שאנשי החברה יבינו בדיוק שמדובר בהובלה קטנה, וכן פירוט של כל מה שיש להעביר.

מכיוון שבדרך כלל סטודנטים נאלצים לעבור דירה במהלך חופשת הקיץ שלהם, עלולים הם למצוא את עצמם ניצבים מול מחירים יקרים באופן יחסי. אחרי הכול, אלו התקופות העמוסות ביותר של כל חברת הובלה. לכן, חשוב מאד שהסטודנט יערוך השוואת מחירים בין מספר חברות, וכן יתאם עימן מוקדם ככל האפשר. רק כך ניתן להשיג מחיר נוח הרבה יותר.

יש גם הנחות לסטודנטים

"סטודנט" מהווה לא פעם מילת קסם, אשר פותחת בפני הצעירים דלתות רבות. הדבר אינו שונה במקרה של הובלות. ישנן לא מעט חברות הפועלות בתחום, ומעניקות תעריפים מוזלים עבור סטודנטים. לא רק בגלל שמדובר, כפי שכבר הבהרנו, בהובלות פשוטות יחסית, אלא מכיוון שהן מודעות לצרכים ולקשיים של הלומדים במוסדות ההשכלה הגבוהה.

הקפדה על כל אלה תהפוך את ההובלה לבטוחה, זולה ומהירה מאד, ותמנע מהסטודנט לבזבז זמן רב, שאין לו בשפע. כאשר מעבר הדירה נעשית בראש שקט, הרי שזהו ספתח מושלם לשנת הלימודים החדשה.


אודות מחבר המאמר

אירית הובלות- חברת ההובלות המובילה בישראל.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.