אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מחמם המבוסס על גז פרופן עשוי להיות אמצעי חימום זול

מחמם המבוסס על גז פרופן עשוי להיות אמצעי חימום זול

אין ספק שחימום נייד הוא מאוד שימושי.  זה אמצעי נוח כאשר אנו צריכים לעבור מחדר לחדר.  מחממים המבוססים על גז פרופן הם ניידים והפכו להיות בחירתם הראשונה של בעלי בתים רבים.  הורינו התרגלו ללוקסוס של חימום כל הבית סביב השעון במשך כל החורף.  אם זאת, כיום זה נחשב לבזבזני. אנו לא רואים בעין יפה חימום אזורים בבית שאינם נמצאים בשימוש מכיוון שכולנו נהיינו מודעים לחשיבות של שמירת האנרגיה. 

מלבד להרגל החשוב של שמירת האנרגיה, עלינו לפעול על פי תקציב הדוק.  המצב הכלכלי הנוכחי מצריך חסכון בכל מקום שניתן.  מקום טוב להתחיל בו הוא חימום הבית ולבחור במחמם נייד המבוסס על גז פרופן.  ניתן להשיג סוג זה של מחמם במחירים שונים, בעד מחיר נמוך של 700 ₪ ועד מחיר הגבוה ביותר של 10000 ₪ . (הסכום שאתה מוציא מותנה בצרכים שלך)

ישנם מחממים המיועדים באופן ספציפי לשימוש פנימי ואחרים המיועדים לשימוש חיצוני.  מכל מקום, מחממים המבוססים על גז פרופן בדרך כלל נחשבים לניידים מכיוון שניתן להזיז אותם בקלות יחסית.  סיבה נוספת לכך שמחממים אלה ניידים היא שהם פועלים על גז פרופן נוזלי ולכן אינם דורשים חשמל.  למעשה, ניתן להשתמש במחממים המבוססים על גז פרופן כמעט בכל מקום.

אולם למרות שאין צורך בחשמל, יש לנקוט בכללי בטיחות מסוימים.  כלל מאוד חשוב הוא לא לשים את המחמם קרוב מדי לחפצים אחרים.  יש לשמור תמיד על שטח פתוח של 15 עד 30 ס"מ מהצדדים, 1 מטר מקדימה ועל שטח פתוח של אחד עד 1.3 מטר מלמעלה כאשר המחמם פועל.  אין לייבש בגדים או להכין אוכל בעזרת המחמם המבוסס על גז פרופן.

לא קשה למצוא מחמם נייד מבוסס על גז פרופן התואם את צרכיך.  ישנם יצרנים רבים אשר מייצרים את הפריטים השימושיים הללו.  בין השמות הם: מסטר היטר, דורהיט, אוניפליים, ורדי היטר.  חיפוש מקוון למידע נוסף ייתן שמות של ספקים רבים של מחממים ניידים.

ישנן שתי סיבות עיקריות לכך שיש מחממים ניידים.  מלבד הרצון לשאת את המחמם מחדר לחדר, צרכנים רבים רוצים מחמם שניתן לשימוש בחוץ על הפטיו או באזור מיועד בחצר.  צרכנים רבים גם רוצים מחמם נייד שאפשר לקחת למחנאות (קמפינג).  מחמם נייד המבוסס על גז פרופן נחשב לבטיחותי ומתאים לשימוש חיצוני ופנימי.  מחמם למסע קמפינג חייב להיות קל משקל.   אם מזג האוויר יהיה קר מאוד, דרוש מחמם שהוא אמין מאוד ועושה את העבודה.

 

 

 

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י יונתן רבה מנהל מערכות איוורור וחימום מחברת א.ח.י.רמערכות בע"מ בעלי ניסיון וידע רב בענף טלפון 0508330888 בקרו באתרינו החדש : http://www.hcsystem.co.il/
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.