אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מחממי גז לחימום שטחים חיצוניים

 

שימושים עבור מחממי גז לחימום שטחים חיצוניים

מחממי גז לפטיו נמצאים בשימוש על מנת לשמור על סביבה מהנה בחוץ תוך כדי חימומו.  כאשר מזג אוויר יותר קר מתקרב אלינו, חבל יהיה אם לא נוכל ליהנות מהעולם השורר בחוץ בגלל הקור.  תנורי פטיו המבוססים על גז מהווים פתרון לקור.  משתמשים בהם על מנת לחמם את הסביבה החיצונית כדי שאנשים יוכלו להרגיש בנוח בסביבה שהייתה קרה בנסיבות הרגילות.  תנורי פטיו המבוססים על גז נמצאים בשימוש ביותר ויותר מקומות.  הסביבה החיצונית של המשרד, בתים, מסעדות ומועדונים הם דוגמאות של מקומות היכן משתמשים במחממים אלו.  יש גיוון בסוגי המחממים הנמצאים בשימוש במקומות הללו.  ניתן למצוא עיצובים מתאימים תוך כדי גלישה ועקיבה אחר קישוריות (לינקים) למאמרים.

תנורי פטיו המבוססים על גז עשויים לשפר את החיים שלך באופן ניכר.  תנסה להשתמש בהם באזורים הבאים:

תחמם את פטיו ביתך

אם נהנתה מהפטיו שלך במשך כל העונה,  אל תיתן לימים ולילות הקרים להפסיק את מה שנהנתה ממנו במשך כל השנה.  הפטיו שלך תמיד יהווה עבורך אישור לקחת פסק זמן מהתרחשויות היום, ומקום לשבת וליהנות מהאווירה של החצר הפרטי שלך.  פטיו ביתי חמים הוא כל מה שנחוץ לך להמשיך לחיות כהרגליך גם בימים הקרים, שלא לדבר על האפשרות לאכול בחוץ שוב. תן למעשן להרגיש בנוח

לא משנה מה אתה חושב על ההרגל הזה שלהם.  מעשנים הם מנומסים דיו כדי לצאת החוצה לעשן על מנת לא לזהם את האוויר הפנימי.  אבל האם זה באמת נחוץ לתת להם לשקשק בשלג?  מחמם חיצוני יגרום למעשנים להרגיש יותר בנוח באזור העישון החיצוני.

מפגשים בחוץ

החוץ הוא מקום נהדר עבור מפגשי מועדון ומסיבות עסקים.  לפעמים מקום מעורב הוא הכי מתאים.  מיקום מעורב משמע כאשר המסיבה או המפגש מתקיים הן בפנים והן בחוץ.  נוהגים כך לעיתים קרובות על מנת לארח קבוצה שהינה גדולה מדי מכדי לארח אותה בסביבה הפנימית בלבד או בסביבה החיצונית בלבד.  אם מדובר במקרה כזה, חשוב מאוד שיהיו תנורי פטיו מוצבים באזור החיצוני אם קר בחוץ.  אחרת כל אחד ירצה להצטופף בתוך האזור הפנימי.

לכן ניתן לסכם כי תנור פטיו טוב המבוסס על גז פרופן עשוי לשפר את חייך תוך כדי הארכת זמן השימוש בפטיו והדק (משטח מרוצף בעץ) אל תוך הלילה והעונה הסתווית.  תנורי פטיו המבוססים על גז נמצאים בשימוש בבתיהם של אנשי שלומך/אנשים כמוך האוהבים ליהנות בחוץ כל ימות השנה.  הם גם שכיחים במקומות עסק ובאזורי מפגש מסחריים.

 

 

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י יונתן רבה מנהל מערכות איוורור וחימום מחברת א.ח.י.רמערכות בע"מ בעלי ניסיון וידע רב בענף טלפון 0508330888 בקרו באתרינו החדש : http://www.hcsystem.co.il/
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.