אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בנית תוכנית עסקית

 

אימון אישי.

שלום, שמי אליהו ואני יזם אינטרנט. כאן במאמר הזה אני ייתן לכם את האפשרות לבנות תוכנית של אימון אשי על מנת להקים עסק חדש שיוכל לפרנס אתכם לכל החיים במידה שתצליחו כמובן. נתחיל עם זה שאתם צריכים לדעת למה אתם רוצים להקים עסק ומה היתרונות והחסרונות להיות עצמאי. נתחיל עם היתרונות שזה בראש ובראשונה האפשרות להתפרנס המון הרבה יותר ממשרה של שכיר. היתרון הנוסף שזה שאין לכם בוס שמשגע לכם את השכל וזה דבר חשוב, ואם תתנהלו נכון אתם יכולים להגיע אף לעצמאות כלכלית אבל את זה עוד נראה בהמשך. החסרונות זה רמה הסיכון שכרוך בדבר. על מנת להפחית את אותו הסיכון עד למינימום כדאי וצריך לעבור דרך אימון אישי ועל זה אני הולך לכתוב לכם.

בחרו את המומחיות שלכם.

כל מי שיש לו קצת רקע בניהול תהליכים של אימון אישי יודע שאי אפשר להיות מומחה בכל דבר. אתם צריכים לבחור מה יהיה תחום העסק העתידי שלכם אתם צריכים לדעת איזה מוצר או שירות אתם תשווקו בעתיד במסגרת העסקית שלכם. אני ההיתי מציע לכם לעסוק רק במה שאתם מבינים בוץ לדוגמה אם אתם עובדים כסבלים בחברת הובלות חישבו להוציא רישיון משאית ולפתח חברת הובלות, אם אתם עובדים בניקיון חישבו על חברת ניקיון, אם אתם מחסנאים בסופרמרקט חישבו על עסקי המזון וכיוצא בזה.

אימון אישי בהכנת תשתיות.

כמו כל פרויקט יוקרתי אתם צריכים  כל מני משאבים על מנת להצליח להקים את העסק שלכם ואני מביא דוגמאות. עסק להעברת דירות דורש רכב משא, רישיון נהיגה, סבלים. עסק לפיצות דורש חנות ראויה לפיצרייה, תנורים, רהוט מתאים, צוות עובדים. לצורך הדוגמה נניח שאתם עובדים בניקיון ועל מנת שתוכלו להקים חברת ניקיון (תחום שאתם מומחים בו זוכרים?) שתוכל להכניס לכם עשרות ואולי מאות אלפי שקלים בחודש אתם צריכים רכב מסחרי, רישיון נהיגה עובדי ניקיון, פקחי ניקיון. עכשיו שלב ראשון תוציאו רישיון נהיגה במידה שאין לכם אחד כזה. ע

עכשיו יש לכם תשתיות נמשיך בהליך של אימון אישי לבניית עסק.

עליכם למצוא לקוחות. לצורך זה אתם צריכים להקים מערכת שיווק כמו מודעות במקומונים, פרסום באינטרנט, פה לאוזן, כרטיסי ביקור, פניה לוועדי בתים וכיוצא בזה. אני מניח שאין לכם עדיין מספיק לקוחות על מנת להעסיק פועלים ולכם אתם תאלצו לשרת את הלקוחות שלכם על שיהיה לכם מספיק עבודה על מנת לפרנס עוד כמה משפחות.

תמשכו הלאה עם האימון אישי שלכם.

טעות נפוצה של הרבה יזמים מתחילים וגם מנוסים זה להפסיק את הפיתוח בשלב מקדם מידי. עסק טוב צריך להיות משהו גדול שעובד בלי תקלות. עכשיו נמשיך עם תוכנית אימון אישי שלנו. להזכירכם לצורך הדוגמה אנחנו הקמנו חברת ניקיון ויש לנו כבר כמה לקוחות אבל זה לא מספיק. חישבו איך להביא עוד ועוד לקוחות עד שלא תוכלו לתת שירות לכולם עכשיו אתם צריכים לגייס עובדים חדשים והם יעשו את העבודה שלכם, חישבו על גייס סוכני מחירות שיביאו לכם עוד לקוחות, ואז תצטרכו  להעסיק יותר פועלים ואף מנהלי עבודה שיפקחו על הפועלים שלכם אוכך תוכלו להרוויח עוד ועוד. עכשיו תסתכלו אחורה אתם הייתם פועלי ניקיון פשוטים שמרווחים שכר מינימום ועכשיו יש לכם חברת ניקיון עם עשרות פועלים ומפקחים שעובדים עבורכם. אני מניח שאתם מרווחים מאות אלפי שקלים בחודש.

בהצלחה.

אין לראות במאמר זה כשום יעוץ כל שהוא אלא רק רעיונות בלבד.  


אודות מחבר המאמר

אליהו יזם אינטרנט, ואיש עסקים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.