אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גירושין: האם מרירות בעבודה מובילה לגירושין?

 

האם העבודה עלולה להוביל לגירושין? כל עורך דין גירושין יוכל להגיד לכם שלעבודה יש השפעה רבה על חיי הנישואין ולעיתים, השפעה הרסנית. אנשים רבים עובדים שעות רבות כל כך במשרד, עד שהם מרגישים שהם פשוט חייבים הפרדה מוחלטת מחייהם הפרטיים. אך ההפרדה הזו היא רק לכאורה, מכיוון שהמרירות מהעבודה אכן מטפטפת אל החיים הפרטיים.

אחד התחומים שנפגעים מכך במהירות, הוא כמובן הנישואים. לעיתים, עד כדי הגעה אל עו"ד גירושין. איך זה קורה? עורך דין גירושים טוען, שהעניין פשוט מאוד. כשעבר עליכם יום מזעזע, הבוס צרח עליכם והכל השתבש, מה הפלא שתחזרו עצבניים הביתה, לערב של צרחות ושאגות עם בן או בת הזוג. במקום לעזוב את העבודה בצד, לשכוח ממנה עד מחר ולבלות זמן משותף יחדיו, תמצאו את עצמכם מדברים באובססיביות על העבודה, מקטרים ומתלוננים. זה עובד גם הפוך.

התסכול והרעל של חיי הנישואים שלכם, משפיעים ישירות על התפוקה שלכם בעבודה ועל המצברוח שלכם. אחרי מריבה סוערת עם הבעל או האישה, אתם תגיעו עצבניים לעבודה, מסוגרים, עטופים בשתיקה, או עצבניים וכועסים, מוכנים להתנפל על כל אחד במשרד שיעצבן אתכם. ישנן סיבות רבות לתסכול מהעבודה. מחירי הדלק השערורייתיים, שבולעים לכם חלק ניכר מהמשכורת, מיסים גבוהים להחריד, פקקים איומים ושעות על הכבישים, בוס איום ונורא, עבודה משעממת, עמיתים מרושעים לעבודה, עבודה מלחיצה שאי אפשר לנשום בה, משכורת נמוכה ועוד.

אם אתם מוצאים את עצמכם אומללים יום אחרי יום, הגיע הזמן להסתכל במראה ולשאול את עצמכם כמה שאלות. האם אתם באמת אוהבים את העבודה שלכם? האם אתם חרדים מהבוקר, מחזרה לעבודה? האם המשכורת שלכם סבירה יחסית לשכר הקיים בשוק? האם אתם מרגישים, שהבוס סוחט לכם את האנרגיות כמו לימון? האם אתם עובדים שעות רבות מידי ומרגישים חנוקים? והשאלה החשובה מכולם: האם תרצו לעבוד במקום זה בעוד חמש שנים? האם אתם חושבים שמקום עבודה אחר יהפוך אתכם למאושרים יותר? במידה ועניתם בחיוב על שאלות אלו, יתכן שהגיע הזמן לשקול שינוי מקצועי. חשוב שבן או בת הזוג יתמכו בכם ויעודדו אתכם לעשות שינוי. במיוחד כאשר העבודה הורסת לכם את חיי הנישואין ועלולה להביא אתכם לסף דלתו של עורך דין גירושין.

אבל מצד שני, יתכן שאינכם מעוניינים לעזוב את עבודתכם כרגע, במיוחד כאשר המיתון העולמי מתקרב אצלנו בצעדי ענק, יחד עם הדיווחים על אנשים שמחטטים בפחי אשפה ברחובות ספרד. אבל בכל זאת,הגיע הזמן לחשוב, כיצד תוכלו לשפר את העבודה הנוכחית. אולי תוכלו לעבור למחלקה אחרת, להחליף בוס, לשנות את שעות העבודה? זכרו, אפילו שינוי קטן בגישה יכול לעשות הבדל גדול. בהצלחה! המאמר נכתב בחסות עו"ד גירושים יעקב בלס - משרד עורכי דין לענייני משפחה וגירושים.


אודות מחבר המאמר

עו"ד גירושים יעקב בלס

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.