אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קייטרינג חלבי – דל קלוריות ?

קיימים מספר חגים אשר בהם נוטים להגיש ארוחות על בסיס חלבי. בין החגים הללו ניתן למצוא את שבועות וסוכות. אחת הבעיות בארוחה חלבית הינה כמות הקלוריות במנות השונות. רוב המתכונים כוללים שמנות לבישול, שמנות להקצפה, שמנות חמוצות וגבינות בעלות אחוזי שומן גבוהים במיוחד. כך, נוצר מצב בו קיים קושי להכין ארוחה חלבית דלת קלוריות. פתרון מצוין לבעיה זו הינו הזמנת שירותי קייטרינג חלבי.

קייטרינג חלבי דל קלוריות

כאשר שוכרים שירותי חברת קייטרינג, אחד היתרונות הוא כי עליכם לבחור מתוך מגוון עשיר של מנות אפשריות. חברות הקייטרינג מודעות היטב לעובדה כי בשנים האחרונות המודעות לבריאות ולתזונה נכונה עלתה ולכן הן מספקות מנות רבות דלות קלוריות, או לחלופין מציגות מנות אשר ניתן להכינן בשני אופנים: הדרך המקובלת ובאופן דל קלוריות על ידי שימוש במוצרים דלי שומן.

כיצד ניתן לשנות את אופן ההכנה מבלי לפגוע בטעם ?

אכן, אחת הבעיות העולות כאשר מעוניינים להפוך מנה עתירת קלוריות לדלת קלוריות הינה איבוד הטעם העשיר. חברות הקייטרינג המתמחות בקייטרינג חלבי, יודעות לשנות מתכון רגיל ולהפוך אותו לדל קלוריות באופן בו הטעם לא יפגע, תוך שימוש בחומרים כגון: חלב, שמנת רזה, גבינות רזות וכדומה.

חסכון במאמץ

כיוון שהכנת ארוחה חלבית באופן דל קלורי הינה משימה אינה פשוטה, שכירת חברת קייטרינג תעזור לכם באופן משמעותי. מומלץ לשכור חברת קייטרינג איכותי על מנת שהמנות לא רק תהיינה דלות קלוריות אלא גם תיראנה נפלא ובעלות טעם איכותי.

ואם בכל זאת בחרתם להכין לבד ?

ארוחה חלבית הינה ארוחה קלה להכנה בהשוואה לארוחה בשרית ועל כן, עם מעט זיקה למטבח- לא תהייה לכם כל בעיה להכינה. יחד עם זאת, חשוב להקפיד להכין מתכונים דלי קלוריות אשר אתם בטוחים בהצלחתם. קיימים ספרי מתכונים של שפים ידועים המיועדים למאכלים דלי קלוריות. כמו כן, ניתן למצוא באינטרנט מתכונים חלביים דלי קלוריות של שפים ידועים. זכרו כי חשוב לבשל את המנה בצמוד למתכון. אל תחליטו בעצמכם להחליף שמנת בחלב. אם מדובר במתכון דל קלוריות אשר יש בו שמנת אחת, כנראה שהוא עדיין דל קלורי וחלב רק יהרוס אותו.

לסיכום, אם אתם מעוניינים לארח בחג ויחד עם זאת לשמור על הגזרה, זכרו כי ניתן להכין מנות חלביות דלות קלוריות. ובמידה ואתם מעוניינים במנות בטוחות וחוששים להכינן באופן עצמאי, תמיד ניתן להזמין שירות קייטרינג חלבי המורכב ממנות דלות קלוריות וטעימות.


אודות מחבר המאמר

המאמר בחסות המפתח - הסעות .

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.