אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מי מאמין בפירוש שמות

מי מאמין בפירוש שמות

בדף זה אנו נלמד על פירוש שמות, כיצד הוא משפיע על עתידנו, מי מאמין בזה ולמה זה חשוב כל כך לדעת על פירוש שמות ומאיפה אפשר לקבל מידע על פירושי שמות באופן מקצועי ובחינם. אז תמשיכו לקרוא וליהנות מכל המידע הזה שאני עומד לחלוק אתכם.

השם שהורינו החליטו לתת לנו ימשיך להיות איתנו במשך כל חיינו ויש לו חלק נכבד בקביעת האישיות וההצלחה שלנו בעתידנו. יש בני אדם אשר לא שמחים בשמותיהם ובפירוש שמות שלהם ואף משנים את שמם בהגיעם לגיל 18 וחלקם אפילו לפני בתנאי שהוריהם מסכימים להם. שינוי שמם ישפיע מאוד על עתידם בשאר חייהם מכיוון שכאשר משנים את השמות גם פירוש השמות משתנה וכמו שלמדו פירוש שמות משפיע על האופי ואישיותנו.

אני מאוד בטוח שפירוש השמות שלנו כן משפיע על האופי שלנו ועל המזל בעתיד שלנו, אבל לא כולם כמוני ואני מכבד זאת, ישנם בני אדם אשר לא מאמינים בנורמולגיה כמוני, אולי אפילו אתם לא מאמינים בזה אבל אם אתם הגעתם למאמר הזה אני מאמין שיש בכם אמונה בפירוש שמות גם אם היא קטנה. אז לסיכום: פירוש שמות זה תחום שחלק מאיתנו מאמינים בו וחלק לא, אני אישית בטוח שיש קשר בין פירוש השם שלנו ולמזל והאופי וכמובן האישיות שלנו בעתיד, למי שלא מאמין בפירוש שמות אני ממליץ לו לחקור קצת בנושא באתרי אינטרנט שעוסקים בתחום וגם בספרים.

פירוש שמות לפי דעתי זה מאוד מעניין ומושך לפחות אותי אל תזניחו את הנושא, תשקיעו בזמנכם החופשי על הנושא הזה כדי שלילדים שלכם יהיה עתיד טוב יותר, אחרי הכל הכמה שעות שלכם זה כל החיים שלהם.


אודות מחבר המאמר

אני תומר מנהל האתר פירוש שמות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.