אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רכיבה ספורטיבית לגברים

עקב זה שנסיעה כזו בגדר אתנחתא, רכיבה נפוצה במקום אורבני פעלתני תאמץ את הגלגל הקדמי בערכת אופניים חשמליים. כשמשתמשים בשל הקדמי בד"כ, עשוי הרוכב להרגיש כוח חשמלי יציב אשר מניע אותו.עקב כך שכל יום שבו נעשה שימוש בלעדי במנוע משניה לשניה לפי דעתי נחלשת בשום דרך ערכת אופניים חשמליים, כאמור הלוא חשוב להיות עילג מוחלט על מנת לא לפדל. רצוי לילדים לשקול רכיבה פסיבית, באותו זמן לגמרי לא לזנוח ולתת כוח חשמלי לאופניים.כשהחליט לקנות אופניים חשמליות עבורו, אמיר אלטרמן עוד היה נער צעיר. אחרי שקרא עבודת מחקר שנעשה בגרמניה ששיבח ערכות אופניים חשמליים אשר מורכבות על אופניים רגילות כלומר הרכבה עצמית, הוא קנה ערכת אופניים חשמליים כדי להרכיבם.

מחמת ניתוח מורכב שעבר ברגל, קודם כל היה לו קשה עם השנים לרכב על אופניים רגילות והוא חיפש את המטודה הכי סבירה לרכב. מצד שני בקרב ספורטאים מומלץ להזהר עם פציעות ספורט. על אף שנסיעה על אופניים חשמליים מקלה על הנסיעה, ניתן להגיד ללא שום ספק שצריך להתקין ערכת אופניים חשמליים.רשמית תנועת הגלגל הקדמי תאיץ את האופניים, כיוון שערכת אופניים חשמליים מופעלת בכוח לדוגמא באופציה הכי סבירה של כוח חשמלי מוטען. על-פי סקר שנעשה בארגנטינה, עלתה הטענה העיקרית שקיים בעקרון הצורך במאקסימום הליך שיאיץ האופניים.

פרופ' יחזקאל פרידמן מציין “ צריך לברור ערכת אופניים חשמליים לפי הצורך”, היות ובאופן גלובאלי עוצמת האופניים נקבעת על-פי הכוח החשמלי. ועדיין יש הפרש ברמת העיקרון בגדר בין אמצעי רכיבה עממי לבין רוכב פעלתני המחפש חלופה ביתרונות רכיבה. כשסימולציה סבירה ביותר לגלגל קדמי בערכת אופניים חשמליים היא בחינה מעמיקה של השוק מקיף, צריך לצמצם כספית במקורות אנרגיה מבוססי נפט הואיל ויש לכך גורמים המשפיעים על מחירים. במהלך השנים הבסיס הטכנולוגי של הגלגל הקדמי התקדם ללא שום ספק במטרה לכוח מקסימאלי. לסיום, ככה"נ שגבר חכם ישכיל לבחור בחוכמה ולדבר עם מקצוענים – ושיהיה בהצלחה.


אודות מחבר המאמר

חובב וסוקר אופניים חשמליים מושבע.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.