אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מעוניין למכור את דירתך? הנה כמה טיפים כיצד תתכונן לבדק בית

 

אם החלטת למכור את דירתך, כדאי כי תעשה את כל שניתן, על מנת להביא את הנכס למצב תקין לפני המכירה. מהנדס שיגיע מטעם החברה של בדק בית יכין דוח, אל תיבהל אם תראה כמה ליקויים, עליך לדעת כי תמיד ישנם ליקויי בניה ואף בית אינו מושלם. אם למשל נתגלתה נזילה בגג הרעפים, אל תחליף את כל הגג, כי אם תוכל לתקן את הנזילה עצמה, השתדל לתקן רק את הדברים הכי בולטים, ואל תיסחף להוצאות מיותרות.

בדוק את מערכת האינסטלציה

אם ישנן דליפות בצנרת המים, השתדל לתקן זאת אפילו לפני שקראת לחברת בדק בית. כשיגיע המהנדס, הוא יבדוק את בדיקת לחץ המים והוא גם יבדוק את הנזילות ומצב האיטום ע"י פתיחת כמה ברזים בעת ובעונה אחת. המהנדס יבדוק גם את מערכת הביוב אם יש בעיות של ניקוז. גם את מערכות החשמל יבדוק המהנדס, הוא יבדוק את עומס החשמל בבית, תוך הפעלת כמה מכשירים בעת ובעונה אחת. רצוי, כי הבית יהיה ריק מאנשים ובעלי חיים שיכולים להפריע בעת הבדיקה עצמה.

הכן את כל המסמכים האפשריים

כדאי להכין את כל המסמכים האפשריים לפני ביצוע בדק בית, תכנית הבית, קבלות על שיפוצים, החלפת מטבח, ריצוף, התקנת מזגן חדש בקיצור כל מה שניתן על מנת שהקונה יראה מה השקעת בבית. כשמגיע הקונה, השתדל לפנות חפצים מיותרים מהבית שלא יפריעו לקונה לראות את הנכס. צפיפות יתרה של רהיטים יכולה לגרום לדירה להיראות קטנה ממה שהיא באמת, לכן, לפני שיגיעו הקונים, עדיף כי תפנו כמה שיותר רהיטים כך שייווצר מרחב בדירה.

אם אתה לא מצליח למכור את הדירה הזמן בדק בית

אם לא הצלחת למכור את הנכס שברשותך, כדאי שתזמין חברה לבדק בית על מנת שתוכל לזהות את הבעיות, מדוע הנכס אינו נמכר. ייתכן, כי חברת בדק בית תציע לכם לערוך כמה תיקונים קטנים בנכס שמושכים או מפריעים לעינו של הקונה הפוטנציאלי, קירות עם חורים, ברזים דולפים ודלתות חורקות, יבריחו את הקונים.


אודות מחבר המאמר

בדק בית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.