אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צימרים רומנטיים בדרום- החופשה הטובה ביותר שתוכלו לתת לעצמכם

 

במשך שנים חופשה רומנטית מפנקת נחשבה לחופשה בעיר אילת, מה שאילץ ישראלים רבים להרחיק עד קצה הדרומי של ישראל ולהיסחב שעות ארוכות בכבישים, זה מבלי להזכיר את התענוג המפוקפק שבנסיעה המשמימה על כביש הערבה. כיום, המצב הוא שונה. אין צורך להרחיק עד אילת כדי למצוא צימרים רומנטיים בדרום. בתי המלון היקרים איבדו כבר מזמן מיוקרתם וכיום תיירות הצימרים היא מפותחת למדי בכל חלקי הארץ מהצפון ועד הדרום.

איפה ישנים?

מי שמבקש למצוא צימרים רומנטיים בדרום יכול לבחור ללון בכל אזור כמעט החל מצפון הנגב וכלה בערבה הרחוקה. ניתן ללון בצימרים שנמצאים במושבים, בקיבוצים ובעיירות שונות כמו מצפה רמון שנמצאת על שפת מכתש רמון, המכתש הגדול בעולם עם הנוף המשגע. חושפה רומנטית במצפה רמון לא תוכל להתקיים מבלי לערוך טיול שקיעה או זריחה על שפת המכתש ולחזות במראה מרהיב של שלל צבעי המכתש. אפשרות נוספת היא ללון באחת מחוות הבודדים שפרושות באזור הדרום וכך לזכות בחופשה שקטה במיוחד במקום מיוחד.

הבדווים- בעלי הבית

איך אפשר לדבר על הדרום מבלי להזכיר את בעלי הבית, הלא הם הבדווי? אירוח בדווי כמיטב המסורת הבדווית תוכלו למצוא בכל אחד מהחאנים שפרושים באזור הנגב מצפונו ועד דרומו. ניתן גם ללון בחאנים הללו ולשלב אף טיולי גמלים באור עם מדריך בדווי שמכיר היטב את הנגב ויוכל לספר לכם רבות עליו.

איפה לטייל?

מי שמבקש לערוך חופשה רומנטית בדרום ימצא מלבד צימרים רומנטיים בדרום גם אפשרויות טיול רבות ומגוונות, כמו למשל סיורי שקיעה או סיורים לאורו של הירח שניתן לערוך בעונת הקיץ. האביב שצובע את הנגב בשלל צבעים מרהיבים יספק לכם תפאורה מושלמת לחופשה רומנטית ובחורף תוכלו לערוך טיולי אופניים תודות למזג האוויר הנוח רוב ימות החורף.

חושפה חלומית

צפון הנגב אף הוא הפך אזור תיירותי מפותח וניתן לערוך בו חופשה רומנטית לאורך כל השנה. גבעות מוריקות, שדות זהובים ואוויר צח הם רק חלק מהיתרונות של אזור זה שנהנה ממזג אוויר נוח כל השנה ולכן כל כך נוח לטייל בו. במרחק של שעה נסיעה מאזור המרכז תמצאו שקט ונוף פסטורלי שיאפשרו לכם למצות עד תום חופשה חלומית.


אודות מחבר המאמר

צימרים רומנטיים בדרום

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.