אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מסיבת רווקות - הסקסולוגית

מאז שאימצה החברה הישראלית את הרעיון של מסיבת רווקות ורווקים, צצו להם גם שלל נותני שירותים בתחום ההפעלות למסיבות הללו, וגם כאלה שאינם מזן המתפשטים-למחייתם... אילו הפעלות קיימות כיום בשוק מסיבות הרווקות והרווקים?

מסיבת רווקות:

הראשונה ואחת הנפוצות ביותר היא סקסולוגית מסיבת רווקות, אשר מעבירה ערב שלם של בידור, משחקים והנאה בגוון סקסואלי ושובב. זוהי הזדמנות לתת לכלה המיועדת כלים לתיבול חיי המין, ולכל החברות אפשרות להכיר אחת את השניה במסגרת משעשעת ופתוחה.

אפשרות נוספת היא להזמין מיסטיקנית – קוראת בקלפים, בקפה, בכף היד, אסטרולוגית או מתקשרת – אשר מגיעה לחזות את עתידם הורוד של בני הזוג ולתת לרווקות האחרות תחזית למציאת זיווג משל עצמן.

אופציה שזוכה לפופולריות רבה בתקופה האחרונה היא להזמין למסיבה מלכת דראג שתנחה את הערב ותציע לחוגגות שלל הפעלות מסיבת רווקות מבדרות להיכרות, ולגרום לכלה להרגיש כמו מלכה בעצמה.

מסיבת רווקים:

מסיבות הרווקים לרוב אינן דורשות הפעלות מיוחדות, מספיק למלא דירה או וילה בכמויות של אלכוהול, אוכל טוב ולסדר אזור רביצה נוח והגברים יהיו מרוצים. אך אם בכל זאת יש עניין לקרוא למקצוען להנחיית הערב, או לסדר פעילות מיוחדת לערב האחרון בתור רווק.

בין אלה ניתן למצוא הצעות יאכטות שמציעות את שירותיהן למסיבות פרועות בלב ים, מגוון טיולי גברים – עם סוסים, טרקטורונים, ג'יפים ועוד – שמחזירות את כולם לימי הניווטים שעברו ואינם עוד, מסיבות רווקים בפיינטבול, לעתים נגד נבחרת נשים בלבוש מינימלי, או וילות ולופטים מיוחדים שכל ייעודם לשמש מתחם מיוחד למסיבה המושלמת.

מה שאתם צריכים זו רק טיפת מקוריות ושיקול דעת על פי היכרותכם עם החתן וטעמו. לפעמים עדיף פשוט לשאול ולא להפתיע, כדי שלא יקרה מצב שחתן ששונא טיולים יצטרך לבלות ערב שלם בבוץ. העיקר שתהנו!


אודות מחבר המאמר

למסיבת הרווקות המושלמת, העיפו מבט באתר מסיבת רווקות: http://www.rkk.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.