אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב ושיפוץ בתים פרטיים

עיצוב ושיפוץ בתים פרטיים

שיפוץ ו עיצוב הבית הפרטי נובע משיקולים רבים, אך לכולם מכנה משותף אחד והוא: ליצור בית מרווח יותר והרמוני יותר העונה על צרכיי הדיירים. במהלך שנות עבודתי ראיתי לא מעט מקרים בהם החלו אנשים לשפץ את ביתם, היו בטוחים שהם בכיוון הנכון ופתאום הבינו שהבית לא מעוצב כפי שתכננו ואינו משדר את האופי והמראה אותו הם רצו להקנות לביתם.

כיצד נוודא ששיפוץ ועיצוב הבית ימקסם את הפוטנציאל של הבית ויגשים את החלום ?

1.    תכנון נכון של החללים- זהו החלק המקדים והמשמעותי ביותר לפני התחלת השיפוץ. אל תקלו ראש בעניין, הקפידו לשבת עם מעצב הפנים ואם מעורב גם האדריכל על תכנון מוקפד של הבית המותאם לצרכיי היומיום שלכם.

2.    חשיבה ותכנון לפרטי פרטים- מעבר לארגון נכון של החללים יש לחשוב על כל הפרטים, מקומות אחסון, נישות דקורטיביות, העמדת הריהוט,  תאורה וכו', תכנון מוקפד לפני השיפוץ יכול למנוע שגיאות במהלך השיפוץ או לחסוך הוצאות עתידיות הנובעות מהמחיה בבית.

3.    בחירת אנשי המקצוע- אנשי מקצוע טובים ואיכותיים יבצעו שיפוץ ברמת גימור גבוהה, יסייעו בפתירת דילמות, ויקלו על הלקוח את התהליך שיכול להיות מייגע. התייעצו עם מעצב הפנים, יש לו מאגר של אנשי מקצוע טובים שהוא יכול להמליץ עליהם דבר שיחסוך מכם עוגמת נפש רבה.

4.   פיקוח על ביצוע תוכניות העיצוב- אומנם התוכניות נראות נהדר, אך גם צריך לוודא שהביצוע בשטח מתבצע בהתאמה לתוכניות וברמת גימור גבוהה. מעצב פנים ידאג לפקח על עבודת העיצוב, ולתת מענה מיידי על בעיות שצצות במהלך השיפוץ.

5.   בחירת חומרי הגמר והלבשת הבית- מעצבת הפנים תלווה אתכם בבחירת חומרי הגמר כך שבסופו של תהליך שיפוץ הבית יראה וירגיש כפי שחלמתם עליו, מרווח, הרמוני ומותאם לצרכים שלכם.

 שיפוץ ו עיצוב בתים פרטיים כמו שיפוץ ו עיצוב דירות יכול להיות מייגע, מעייף ומורט עצבים, אך עם ליווי של מעצב פנים מקצועי, שיפוץ ועיצוב הבית הפרטי יכול להיות תהליך מונחה ומובנה שבסופו ביתכם הפרטי יקבל מראה הרמוני ומושלם עבורכם.

נמאס לך לחפש מעצבת פנים? התקשר/י עכשיו-052-8287245

www.home-designer.co.il

 


אודות מחבר המאמר

ליעד רוזנברג, סטודיו לעיצוב פנים- 052-8287245

http://www.home-designer.co.il/

l

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.