אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לימודי קידום אתרים

מה זה בכלל קידום אתרים?

אחד הנושאים החמים בתחום האינטרנט, הוא קידום אתרים. קידום אתרים (או באנגלית: SEO- Search Engine Optimization) פירושו, מכלול הפעילויות שצריך לעשות על מנת שאתר מסוים ישפר את המיקום בו הוא מופיע בחיפוש במנועי החיפוש השונים (וגוגל בראשם). המטרה היא לייצר כמה שיותר תנועה אל האתר, בין אם תנועה אורגנית (לא ממומנת) ובין אם תנועה שמקורה הוא פרסום ממומן (SEM).

לימודי קידום אתרים – למה צריך קורס בשביל זה?

משפט עממי ידוע קובע, "שדברים זולים עולים ביוקר". שיווק באינטרנט וקידום אתרים בפרט הם תחומים שהמשפט הזה נכון בוודאות לגביהם. כמו כל דבר, יש באינטרנט גם קורסי קידום אתרי בחינם, יש עצות חינם בפורומים שונים ויש מומחים מטעם עצמם שפעם קידמו אתר והם כבר יודעים ללמד. זו טעות לחשוב שמספיק לדעת כללים טכניים בסיסיים על מנת לקדם אתר באינטרנט. צריך לדעת גם אלמנטים טכניים, אבל בהחלט לא רק! קידום אתרים הוא מקצוע לכל דבר ועניין, הוא רחב, מגוון מקיף ומשיק לתחומים רבים ושונים כמו: שיווק באינטרנט, כתיבה פרסומית לאינטרנט, עיצוב אתרים, עיצוב ממשק משתמש ועוד ועוד נושאים. ללא בסיס טוב ורחב, ללא קבלת עקרונות היסוד החשובים קשה יהיה להתפתח ולהיות מקדם אתרים מקצועי.

למי כדאי ללכת לכיוון של לימודי קידום אתרים?

עקרונית, לימודי קידום אתרים מיועדים למי שמכיר את האינטרנט ומתעניין בתחום, למרות שניתן גם להגיע ללא ידע מוקדם וללמוד, אך הדבר מצריך, כמובן, עבודה מרובה. לימודי קידום אתרים מתאימים:

מי מציע לימודי קידום אתרים?

כיום יש שלושה מקומות שיש בהם לימודי קידום אתרים:

מה כדאי לבדוק כאשר מחליטים ללמוד קידום אתרים?

רצוי להיכנס לאתרים של כל אחד מבתי הספר שמציע לימודי קידום אתרים ולבדוק:


אודות מחבר המאמר

אס. אי. או. קולג' בע"מ

מאמרים אלו נכתבו במסגרת קורס קידום אתרים , לאלו המבקשים ללמוד את עולם ה SEO בצורה איכותית, מקצועית ומעמיקה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.