אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיהור מים אפורים

טיהור מים אפורים

הדרך בה אנשים הבינו שהם צריכים לחסוך במים היא ההתחלה של מהפכה ירוקה אותה חשוב מאוד להעביר ליישום יום יומי בחיינו. מתוך המחשבה האקולוגית אנו יכולים להיטיב עם חיינו הפרטיים ועם חייו של כדור הארץ, ממנו אנו לוקחים את המים. הבחירה היא בידינו, והעלות של מערכת כזו בסופו של דבר מאוד משתלמת, בנוסף לגמול הרוחני יותר, של התחשבות בטבע.כיום חשובה מאוד המחשבה על טיהור מים אפורים. מים אפורים הם מים בהם אנו משתמשים בבית מתוך הברזים, שלרוב הינם מים נקיים יחסית. המים שאינם נחשבים לאפורים הם מי הניאגרה לאחר השימוש ומי ברז המטבח לאחר שטיפת הכלים, אלא אם יש מסנן המפריד את השומנים. העולם מתחמם וזאת יודעים כבר כולם, והשאלה הנשאלת היא מה אנו יכולים לעשות בנידון? אחד הפיתרונות אותו כבר כולנו מכירים הוא חיסכון במים. חיסכון במים אכן יוצר לנו כמות מים גדולה יותר שאנו יכולים להשתמש בה לאורך זמן, אך ישנם פתרונות נוספים.

פתרון שניתן ליישם אותו במקביל לחיסכון הוא התקנת מערכת טיהור מים אפורים בבית. המערכת הזו היא בעצם מערכת של פילטרים ואגן ניקוז, האוגר את כל המים האפורים שהשתמשנו בהם בבית, לאחר סינונם. את המים אנחנו יכולים להשמיש לטובת צרכים אחרים. הבעיה הגדולה ביותר היא הדעה של הציבור לגבי הפיתרון הזה. לא אחת ניתן לראות כיצד מדברים עם אנשים על טיהור מים אפורים והגבות מורמות מתוך ספקנות, או מתוך מחשבת גועל לאור הפיתרון הלא אסתטי הזה. אך זהו פיתרון בהחלט אסתטי, ובאמצעות התקנה טובה של מערכת טיהור מים אפורים בבית, אנו יכולים לחסוך כסף רב וכמות מים גדולה מאוד. ישנם שימושים אחרים שניתן לנתב אליהם מים אפורים, וצרכים משניים למים הם ניאגרה, השקית גינה, שטיפת רכב וכיוצא בזה.

הדרך בה אנשים הבינו שהם צריכים לחסוך במים היא ההתחלה של מהפכה ירוקה אותה חשוב מאוד להעביר ליישום יום יומי בחיינו. מתוך המחשבה האקולוגית אנו יכולים להיטיב עם חיינו הפרטיים ועם חייו של כדור הארץ, ממנו אנו לוקחים את המים. הבחירה היא בידינו, והעלות של מערכת כזו בסופו של דבר מאוד משתלמת, בנוסף לגמול הרוחני יותר, של התחשבות בטבע.


אודות מחבר המאמר

הבחירה היא בידינו, והעלות של מערכת כזו בסופו של דבר מאוד משתלמת, בנוסף לגמול הרוחני יותר, של התחשבות בטבע.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.