אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חייב כבר יום כיף

חייבים עכשיו יום כיף

אנחנו, האנשים הרגילים, ששורפים את מרבית שעות היום מול המחשב. מבינים את התחושה הזאת של המחנק מהעבודה, הרצון הבלתי נשלט לחופשה והשאיפה לברוח מכל המשימות והפרויקטים שהפילו עלינו לאיזה יום אחד של מנוחה.

טיפ מרכזי ליום כיף מוצלח

יום כיף עבורנו זה לא רק העובדה שאנו לא נעבוד באותו יום, הרי אם אנחנו נקבל יום "מנוחה" בבית, נטפל בלא מעט פרויקטים ומשימות שאנחנו חייבים לעשות, אולי אלה הבנים שרוצים מעט זמן איכות איתנו, בין אם זה קניות לבית שאנחנו דוחים אותם כבר תקופה או אפילו פשוט לעבור להורים להגיד שלום. יום כיף בשבילנו זה משהו ייחודי. חוויה שונה. חוויה של הווי עם החברה מהמשרד שאנחנו עובדים ופוגשים כל יום רק באווירה יותר חוויתית ונעימה, כשאנחנו בחופשה ולא תחת הלחץ האין סופי של היום יום.

יום כיף מעולה הוא פועל יוצא של שלוש פעולות בסיסיות שחייבים לקיים עוד בשלב התכנון. זאת בשביל שהערב יהיה באמת כמו שצריך ויהיה טיול מהנה וחוויתי ולא סתם יום של יציאה מהעבודה לאיזה טיול לא כייפי, ובסופו של יום נגיע הבית ונחשוב על "איזה מאכזב היה היום הזה,יכולנו להישאר בבית". בשביל שמצב שכזה לא יקרה עלינו לדאוג למספר דברים:


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב על ידי חברת seoneto קידום אתרים בגוגל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.